nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Błąd cenowy w sklepie internetowym a konieczność realizacji zamówienia

Autor: Rafał Stępniewski Data: 17 stycznia 2018

Sprzedawcy internetowi mogą spotkać się ze szczególnym rodzajem usterki, występującym w Sklepie Internetowym - błędem cenowym.

W przypadku jego wystąpienia w eSklepie mogą pojawić się produkty o znacznie zawyżonych cenach lub odwrotnie - towary o cenie zakupu nieproporcjonalnie niskiej w stosunku do ich wartości rynkowej. Niezwykle okazyjna cena może sprawić, że produkt cieszyć się będzie dużym zainteresowaniem klientów.

Czy sprzedawca w sklepie internetowym ma w takim przypadku obowiązek zrealizować wszystkie złożone przez klientów zamówienia, narażając się tym samym na straty finansowe? Jak zgodnie z prawem przedsiębiorcy mogą zabezpieczyć się przed takimi wypadkami?

Zachęcamy do lektury artykułu poświęconego błędom cenowym w sklepach internetowych, który znajduje się na blogu Rzetelny Regulamin.

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn