nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Czy konieczne jest wykazanie wady podczas reklamacji?

Autor: Rafał Stępniewski Data: 31 października 2017

Zakupy w sklepach internetowych pomimo wielu zalet mają też jedną wadę – brak możliwości dokładnego obejrzenia produktu przed zakupem. Z tego powodu też do klienta może trafić towar wadliwy, albo co gorsze – wada ta może wyniknąć w czasie normalnego użytkowania przedmiotu. Jak w takim przypadku wygląda procedura zwrotu?

Co zgodnie z prawem uznawane jest za wadę fizyczną towaru? Informacje te znajdują się w kodeksie cywilnym, który dodatkowo wprowadza podział wad na wady prawne. Dokładne omówienie tej kwestii znaleźć można w artykule dostępnym na blogu Rzetelny Regulamin.

Jakie obowiązku względem sprzedawanego towaru ma właściciel sklepu internetowego, jakie prawa ma z kolei konsument? Czym jest domniemanie istnienia wady? Odpowiedzi na te oraz inne pytanie znajdują się w treści artykułu na temat konieczności wykazania wady podczas reklamowania produktów zakupionych w sklepie internetowym.

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn