nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Jakie informacje należy przekazać klientowi sklepu internetowego?

Autor: Rafał Stępniewski Data: 24 listopada 2017

Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku nakłada na przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe szereg obowiązków. Spośród nich warto wymienić między innymi konieczność spełniania wobec klienta obowiązku informacyjnego.

Na czym polega obowiązek przekazania klientowi informacji? Na początku należy zaznaczyć, że powinny być one przedstawione w sposób jasny oraz zrozumiały dla klienta. Listę wszystkich informacji, które należy przekazać klientom eSklepów znajdziemy we wspomnianej wcześniej ustawie o prawach konsumenta.

W artykule dostępnym na blogu Rzetelny Regulamin zamieściliśmy pełną listę wraz z omówieniem najważniejszych jej punktów - tych, które mogą stanowić problem w trakcie interpretacji. Dodatkowo w tekście znajdują się wskazówki na temat tego, w którym momencie najlepiej przekazać te informacje klientowi.

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn