nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Karta gwarancyjna - jak ją przygotować?

Autor: Rafał Stępniewski Data: 03 listopada 2017

Konsumentom przysługują dwa typy reklamacji, dzięki którym mogą oni zwrócić do sklepu internetowego towar posiadający wady. Jest to reklamacja na zasadzie rękojmi oraz gwarancja. Błędne jest stwierdzenie, że te dwa określenia znaczą to samo, dlatego warto poznać najważniejsze różnice pomiędzy nimi.

Czym jest rękojmia a czym gwarancja? Kto przyznaje te uprawnienia i z czego one wynikają? Jakie są terminy ich obowiązywania oraz podstawy prawne ich istnienia? Informacje na ten temat znaleźć można w artykule, który dostępny jest na blogu Rzetelny Regulamin.

W tekście wyjaśniamy też, jak zgodnie z prawem powinien wyglądać karta gwarancyjna – czy wydanie takiego dokumentu jest obowiązkowe?  Zapraszamy do lektury!

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn