nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Sprzedawca nie odpowiada na reklamację w terminie - co wtedy?

Autor: Rafał Stępniewski Data: 15 marca 2018

Klienci mają prawo do reklamowania produktów, które po zakupie okazały się wadliwe. Przysługuje im wtedy m.in. możliwość żądania od przedsiębiorcy naprawy usterki, wymiary towaru bądź obniżenia ceny.

Sprzedawcy są zobowiązani do udzielenia odpowiedzi - negatywnej lub pozytywnej - na przesłane pismo reklamacyjne w ciągu 14 dni. Co dzieje się w momencie, kiedy termin ten zostaje przekroczony lub klient nie otrzymuje żadnej odpowiedzi?

Zagadnienie to poruszane jest w artykule, który ukazał się właśnie na blogu Rzetelny Regulamin. Opisuje on nie tylko konsekwencje braku odpowiedzi przedsiębiorcy na reklamację, ale także klauzule niedozwolone, które ograniczają prawa konsumentów w kontekście reklamacji i nie powinny znaleźć się one w regulaminach.

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn