nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Zwracanie używanego przez konsumenta towaru dawniej i dziś

Autor: Rafał Stępniewski Data: 22 listopada 2017

Czym różnią się zakupy w sklepie internetowym od zakupów dokonywanych w sklepach stacjonarnym? Przede wszystkim faktem, że klient nie ma możliwości dokładnego obejrzenia czy sprawdzenia produktów w przypadku eSklepu.

Sprawdzanie dokonywane jest zwykle w momencie, kiedy klient fizycznie wejdzie w posiadanie towaru (np. odbierze go od kuriera). Jaki jest zakres czynności, które może wykonać klient, zanim nie będzie możliwe jego odesłanie z powrotem do sklepu internetowego?

Na początku warto przekonać się, jak do tej kwestii podchodziły już uchylone przepisy - pojawiał się w nich termin zwykłego zarządu. Na czym on polegał i jak zakres używania zakupionego przez Internet produktu określany jest w obecnie stosowanej ustawie o prawach konsumenta?

O tych zagadnieniach piszemy w artykule dostępnym na blogu Rzetelny Regulamin - zachęcamy do jego lektury!

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn