home.pl S.A.
Key background

Do 25 maja 2018 roku Twoja firma musi być przygotowana do stosowania RODO.

Zapraszamy na webinary, na których mówimy tylko o konkretach, jak przygotować firmę pod RODO.

Webinary "Jak wdrożyć RODO w praktyce"
24 i 25 maja 2018 godzina 10:00

Webinar 24 maja jest dedykowany firmom, które działają w obszarze tradycyjnym oraz w internecie.
Poruszać będziemy różne modele działania, przetwarzania danych osobowych zarówno w relacji B2B jak i B2C (z konsumentem), w sprzedaży lub świadczeniu usług stacjonarnie, na odległość lub w lokalu klienta. Bazując na setkach wdrożeń RODO w firmach małych, średnich i dużych, podzielimy się praktyczną wiedzą popartą konkretnymi przykładami jak interpretować wymogi RODO i jakie w praktyce wdrożyć w firmie procedury i rozwiązania.


Webinar 25 maja jest dedykowany firmom, które działają w internecie prowadząc jedynie sklep internetowy.
Poruszać będziemy różne modele działania: tradycyjnej sprzedaży on-line, a także model drop-shippingowy. Omówimy zagadnienia przetwarzania danych osobowych zarówno w relacji B2B jak i B2C (z konsumentem), w zakresie sprzedaży on-line. Powiemy jakie w branży e-commerce należy spełnić wymogi, pokażemy przykłady procedur, sposobów spełniania obowiązków RODO i dokumentów jakie warto posiadać.


Kolorem czerwonym zaznaczone są najważniejsze różnice w stosunku do webinaru z dnia 25 maja. Szkolenie będzie odnosiło się we wszystkich punktach do działalności stacjonarnej i internetowej.

1. Wstęp
1.1. Kto podlega pod RODO?
1.2. Kto powinien wdrożyć RODO?
2. Etap 1 - Inwentaryzacja RODO w firmie
2.1. Jak zacząć przygotowania do wdrożenia RODO?
2.2. Na jakie elementy zwracać uwagę?
2.3. Źródła i zbiory danych, systemy, procesy i czynności przetwarzania, powierzenia - przykłady
3. Analiza ryzyka – co to takiego i jak ją przeprowadzamy?
3.1. Czym jest analiza ryzyka?
3.2. Dlaczego analiza ryzyka jest nam potrzebna?
4. Omówienie i przykłady zbiorów danych osobowych w firmie
4.1. działającej w obszarze B2B
4.2. działającej w obszarze B2B i B2C
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
5.1. Kiedy jest potrzebna zgoda?
5.2. Jak zbierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
5.3. Jakie informacje przekazywać w trakcie zbierania zgody?
5.4. Przykładowe klauzule zgód dla sklepu internetowego i działalności stacjonarnej
6. Obowiązek informacyjny
6.1. Kiedy należy spełnić obowiązek informacyjny?
6.2. Jakie informacje należy przekazywać – omówienie przykładu dla sklepu internetowego i działalności stacjonarnej?
6.3. W jaki sposób spełnić obowiązek informacyjny w sklepie internetowym?
6.4. W jaki sposób spełnić obowiązek informacyjny w działalności stacjonarnej?
7. Mechanizmy konieczne do ochrony danych osobowych
7.1. Privacy by design – projektowanie prywatności w firmie
7.2. Privacy by default – prywatność domyślna w firmie
8. Umowa powierzenia danych osobowych w działalności internetowej i stacjonarnej
8.1. Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych?
8.2. Co reguluje umowa powierzenia danych osobowych?
8.3. Skutki nie podpisania umowy powierzenia danych osobowych
8.4. Przykład umowy powierzenia
9. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
9.1. Co to jest rejestr przetwarzania danych osobowych?
9.2. Jakie elementy zawiera rejestr przetwarzania danych osobowych – omówienie przykładu dla zbioru?
10. Rejestr naruszeń danych osobowych
10.1. Co to jest rejestr naruszeń danych osobowych?
10.2. Czym w praktyce jest naruszenie danych osobowych?
10.3. Obowiązek raportowania naruszenia danych osobowych
10.4. Omówienie przykładów, kiedy trzeba zgłaszać naruszenia a kiedy nie
11. Wdrożyłem RODO – czy to oznacza, że „mam spokój”?
12. Podsumowanie działań i dokumentów jakie muszą być zrobione

1. Wstęp
1.1. Kto podlega pod RODO?
1.2. Kto powinien wdrożyć RODO?
2. Etap 1 - Inwentaryzacja RODO w firmie
2.1. Jak zacząć przygotowania do wdrożenia RODO?
2.2. Na jakie elementy zwracać uwagę?
2.3. Źródła i zbiory danych, systemy, procesy i czynności przetwarzania, powierzenia - przykłady
3. Analiza ryzyka w sklepie internetowym - jak ją przeprowadzamy?
3.1. Czym jest analiza ryzyka?
3.2. Dlaczego analiza ryzyka jest nam potrzebna?
4. Omówienie i przykłady zbiorów danych osobowych w firmie działającej w obszarze B2C
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w sklepie internetowym
5.1. Kiedy jest potrzebna zgoda w sklepie internetowym?
5.2. Jak zbierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
5.3. Jakie informacje przekazywać w trakcie zbierania zgody?
5.4. Przykładowe klauzule zgód dla sklepu internetowego
6. Obowiązek informacyjny
6.1. Kiedy należy spełnić obowiązek informacyjny?
6.2. Jakie informacje należy przekazywać – omówienie przykładu dla sklepu internetowego?
6.3. W jaki sposób spełnić obowiązek informacyjny w sklepie internetowym?
7. Mechanizmy konieczne do ochrony danych osobowych
7.1. Privacy by design – projektowanie prywatności w sklepie internetowym
7.2. Privacy by default – prywatność domyślna w sklepie internetowym
8. Umowa powierzenia danych osobowych w sklepie internetowym
8.1. Z kim należy zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych?
8.2. Co reguluje umowa powierzenia danych osobowych?
8.3. Skutki nie podpisania umowy powierzenia danych osobowych
8.4. Przykład umowy powierzenia
9. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
9.1. Co to jest rejestr przetwarzania danych osobowych?
9.2. Jakie elementy zawiera rejestr przetwarzania danych osobowych – omówienie przykładu dla zbioru?
10. Rejestr naruszeń danych osobowych
10.1. Co to jest rejestr naruszeń danych osobowych?
10.2. Czym w praktyce jest naruszenie danych osobowych?
10.3. Obowiązek raportowania naruszenia danych osobowych
10.4. Omówienie przykładów w sklepie internetowym, kiedy trzeba zgłaszać naruszenia a kiedy nie
11. Wdrożyłem RODO – czy to oznacza, że „mam spokój”?
12. Podsumowanie działań i dokumentów jakie muszą być zrobione


  • Czas trwania webinaru około 3 godzin (zależy od ilości pytań po części prezentacyjnej)
  • Webinar jest prowadzony na żywo
  • Podczas webinaru będzie dostępny chat, gdzie na bieżąco odpowiemy na pytania
  • Po części prezentacyjnej będzie sesja pytań i odpowiedzi, podczas której odpowiemy na pytania zadawane na chat
  • Po webinarze uczestnicy otrzymają materiały z webinaru:
    • prezentację
    • wzór umowy powierzania
    • wzór klauzul zgód

Wymagania techniczne konieczne do spełnienia by wziąć udział w webiarze:

  • rejestracja i wykupienie dostępu
  • dostęp do internetu na łączu min 2 Mbit/s
  • słuchawki lub głośniki

Webinar będzie dostępny również na urządzeniach mobilnych przy zachowaniu w/w wymagań.

Poradnik Ochrona Danych Osobowych zgodna z RODO

41 stron praktycznej wiedzy i przykładów

Standardowa cena 399 zł netto (dla uczestników webinaru - gratis!)

1.    Kto podlega RODO? Kto powinien wdrożyć RODO?
2.    Co to są dane osobowe?
2.1.    Imię i nazwisko oraz adres
2.2.    Wizerunek osoby fizycznej
2.3.    Numer IP
2.4.    Numer PESEL
2.5.    Adres e-mail
2.6.    Numer rachunku bankowego
3.    Przetwarzanie danych osobowych oraz obowiązki Administratora Danych
3.1.    Ogólne zasady przetwarzania danych osobowych
3.2.    Kiedy i jak długo można przetwarzać dane osobowe?
3.3.    Zgoda na przetwarzanie danych – przykładowe klauzule zgód
3.4.    Obowiązek informacyjny przy zbieraniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
3.5.    Przykładowe klauzule spełnienia obowiązku informacyjnego
3.6.    Odwołanie zgody na przetwarzanie danych
3.7.    Ocena skutków dla ochrony danych
3.8.    Dokumentacja przetwarzania danych
3.9.    Obowiązek zgłoszenia naruszeń ochrony danych osobowych
4.    Uprawnienia osób, których dane dotyczą a obowiązki Administratora
4.1.    Prawo do cofnięcia zgody
4.2.    Prawo dostępu do danych
4.3.    Prawo do sprostowania danych
4.4.    Prawo do usunięcia danych (do bycia zapomnianym)
4.5.    Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
4.6.    Prawo do przenoszenia danych
4.7.    Prawo sprzeciwu w związku z profilowaniem
5.    Privacy by design i Privacy by default
6.    Profilowanie
7.    Inspektor Ochrony Danych
8.    Powierzenie danych

*Dodatek specjalny
Ochrona danych osobowych pracowników po wejściu w życie RODO

Kod rabatowy o wartości 200 zł netto na wzór Polityki Bezpieczeństwa RODO - dla uczestników w dniu 24 maja.

Kod rabatowy o wartości 100 zł netto na wzór Polityki Bezpieczeństwa RODO - dla uczestników w dniu 25 maja.

Ważność kodów rabatowych: 31 maja 2018 r.

Cena regularna wzoru dokumentacji 1 299 zł netto

W skład wzoru wchodzą następujące przykładowe dokumenty:
  • Polityka Bezpieczeństwa RODO
  • Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym
  • Załącznik - Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
  • Załącznik - Wzór zgłoszenia naruszenia
  • Załącznik - Wzór rejestru naruszeń
  • Załącznik - Wzór rejestru zawiadomień i żądań osób, których dane dotyczą
  • Załącznik - Wzór umowy powierzenia danych osobowych
  • Załącznik - Procedura postępowania w przypadku naruszenia bezpieczeństwa systemu informatycznego
  • Załącznik - Wykaz procedur praw osób, których dane dotyczą
  • Załącznik - Zasady postępowania przy przetwarzaniu danych wrażliwych
  • Załącznik - Zasady postępowania w przypadku zautomatyzowanego podejmowania decyzji
  • Załącznik - Zasady współadministrowania danymi
  • Załącznik - Wzór oświadczenia wraz z klauzulą poufności
  • Załącznik - Wzór upoważnienia
  • Załącznik - Rejestr osób upoważnionych do przetwarzana danych osobowych
  • Załącznik - Raport naruszenia bezpieczeństwa systemu informatycznego

Formularz zamówienia

Oszczędzasz dziś 200 zł + otrzymujesz Pakiet korzyści o wartości 599 zł

Wybierz webinar

Cena 599 zł przy zapisie do 23 maja 2018 r. Po 23 maja cena będzie wynosić 799 zł netto
Cena 299 zł przy zapisie do 23 maja 2018 r. Po 23 maja cena będzie wynosić 399 zł netto

Dane zamwiającego

Dane do faktury

Metoda płatności

Twoje zamówienie zostało zarejestrowane - dziękujemy. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową (włącznie z folderem SPAM), otrzymasz link do pro-formy lub payU.

Twoje zamówienie zostało zarejestrowane - dziękujemy. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową (włącznie z folderem SPAM), otrzymasz link do pro-formy lub payU.