Integracja TikToka z Salesforce Marketing Cloud
TikTok ogłosił nową integrację z Salesforce Marketing Cloud, która umożliwi reklamodawcom TikTok łatwe przekazywanie leadów wygenerowanych w ramach ich kampanii marketingowych bezpośrednio do Salesforce. Taka zmiana ma ułatwić podejmowanie decyzji związanych działaniami marketingowymi.
- Joanna Gościńska
- /
- 11 grudnia 2023
Nowa integracja TikToka
Nowa integracja TikToka z Salesforce Marketing Cloud ma ułatwić przepływ danych między platformą społecznościową, a CRM klientów. W efekcie ma to usprawnić zarządzania kampaniami reklamowymi TikTok i maksymalizowania ich.
„Nowa integracja TikToka z Salesforce Marketing Cloud została zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla użytkownika i nie wymagała umiejętności kodowania. Zespoły marketingowe będą mogły to skonfigurować w ciągu kilku minut, co pozwoli im skupić się na tym, co naprawdę ważne – pozyskiwaniu, pielęgnowaniu i konwertowaniu potencjalnych klientów” – przekazuje TikTok.
Informacje będą przesyłane w czasie rzeczywistym
Informacje o potencjalnych klientach będą przesyłane do TikTok w czasie rzeczywistym, co umożliwi szybką reakcję na podstawie zaangażowania. Zespoły ds. sprzedaży i marketingu będą również mogły odpowiadać na leady za pośrednictwem Salesforce Marketing Cloud, co umożliwi natychmiastowe podjęcie działań następczych. To dobra integracja, która może przynieść ogromne korzyści wielu klientom Salesforce prowadzącym kampanie reklamowe na TikTok.
12(21) 2023 SECURITY MAGAZINE Monika Świetlińska
możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODOWyciekły w Twojej firmie dane osobowe
Nowa integracja będzie dostępna na rynku AppExchange firmy Salesforce, natomiast TikTok zaleca, aby marki skontaktowały się ze swoim przedstawicielem TikTok lub kierownikiem ds. konta Salesforce, aby rozpocząć korzystanie z nowej integracji.
Czym jest TikTok?
TikTok to platforma społecznościowa i aplikacja mobilna, która umożliwia użytkownikom tworzenie, udostępnianie i przeglądanie krótkich filmów wideo. Aplikacja ta umożliwia tworzenie filmów o długości od kilku sekund do jednej minuty, często zawierających muzykę, taniec, wyzwania, kreatywne efekty wideo oraz humorystyczne treści. Choć funkcjonuje z powodzeniem od 2017 roku, w Polsce zrobił furorę dopiero w 2020 roku i sukcesywnie zwiększa grono użytkowników. W sierpniu 2018 r. przedsiębiorstwo ByteDance, właściciel TikToka, wykupiło za 1 miliard USD popularną w Europie i Stanach Zjednoczonych konkurencyjną aplikację musical.ly. Obydwie aplikacje zostały ze sobą połączone pod nazwą TikTok.
Ktoś przejął moje konto na X (Twitter). Czy mogę je odzyskać?Joanna Gościńska
W sierpniu 2018 r. przedsiębiorstwo ByteDance właściciel TikToka, wykupiło za 1 miliard USD popularną w Europie i Stanach Zjednoczonych konkurencyjną aplikację musical.ly. Obydwie aplikacje zostały ze sobą połączone pod nazwą TikTok. Właścicielem TikToka jest firma ByteDance, która odpowiada za za rozwój i utrzymanie platformy TikTok. Firma ta została założona w Chinach i od momentu swojego debiutu w 2016 roku TikTok zdobył ogromną popularność na całym świecie. Aktualna wersja stabilna TikToka to 28.2.0, wydana 18 lutego 2023 roku. Globalne siedziby TikToka znajdują się w Los Angeles i Singapurze, a biura firmy m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Dublinie, Paryżu, Berlinie, Dubaju, Dżakarcie, Seulu i Tokio.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?