Akcesoria promocyjne w firmie: co warto o nich wiedzieć?

Nadrzędnym celem każdej działalności gospodarczej jest generowanie zysków. Można osiągnąć to na wiele sposobów. Oczywiście, najważniejsza jest ciężka praca, jednak czasem można trochę pomóc szczęściu. W jaki sposób? Na przykład ciekawymi gadżetami.

Akcesoria promocyjne w firmie: co warto o nich wiedzieć?
  • Anna Malinowska
  • /
  • 1 sierpnia 2021

Po co mi gadżety reklamowe w firmie?

Warto podejść do gadżetów jak do inwestycji. Niestety, ale wiele firm wciąż ma z tym spory problem. Nie brakuje szefów, którzy twierdzą, że to tylko zbędne wydatki, a jeśli już się decydują na jakieś gadżety, to te zwykle są tanie i (niestety) dość tandetnie wykonane. 

Dobry gadżet reklamowy to przede wszystkim darmowy nośnik reklamy. I właśnie tak trzeba do tego zagadnienia podejść. Jeśli nie stać nas na reklamę w telewizji czy na wydawanie 10 tysięcy złotych miesięcznie na profesjonalne pozycjonowanie, to jest dość prawdopodobnym, że gadżety reklamowe pomogą nam choćby w minimalnym stopniu rozbudować firmowy PR. 

Właśnie dlatego nie opłaca się inwestować w przypadkowe akcesoria, patrząc przy tym tylko i wyłącznie na cenę. Nawet jeśli rozdamy milion gumek do gumowania z logo naszej firmy, to raczej przekuje się to na zerowy wzrost zainteresowania naszą ofertą.

Ale jeśli wpuścimy na rynek serię tysiąca ciekawych, profesjonalnie zaprojektowanych siatek zakupowych, to być może uda utrwalić się nasze logo i adres strony w świadomości pewnej grupy osób. Wiele badań pokazuje, że tak niedoceniany gadżet, jak siatka zakupowa, to jedno z najciekawszych akcesoriów o charakterze całorocznym. Dlaczego?

Zakupy robimy o każdej porze roku. Nie zawsze chodzimy w koszulce z wielkim logo firmy. A nawet jeśli zdarzy się sytuacja, kiedy mielibyśmy ją na sobie przez kilka dni w tygodniu przez cały rok, to zimą, wiosną i jesienią na tej koszulce przecież będzie znajdować się bluza, koszula czy kurtka, która przesłoni logotyp. Właśnie dlatego tak ważne są gadżety o charakterze całorocznym.

Jakie gadżety zapewnią dużą ekspozycję wizualną?

Bez wątpienia trzeba rozpocząć od wspomnianych wcześniej siatek zakupowych. Na szczęście firmy mają do swojej dyspozycji o wiele więcej akcesoriów. Ten segment rynku rozwija się niezwykle dynamicznie. W ciągłym użyciu są też na przykład kubki czy niedoceniane kalendarze ścienne. 

Jak zabezpieczyć transfer plików?Jak zabezpieczyć transfer plików?Michał Górecki

Warto jednak pamiętać o tym, że świat gadżetów reklamowych ewoluuje bardzo szybko. Zmienia się on i dopasowuje do oceniającej nas rzeczywistości. Jaki gadżet przebojem wdarł się na szczyt popularności w 2020 roku i raczej nie ustąpi pola przez kilka lat?

Jeżeli jesteś administratorem danych lub IOD

możesz liczyć na nasze wsparcie w zakresie RODO w Twojej firmie

Mowa oczywiście o maseczkach na twarz. Wiele firm szybko zrozumiało, że to genialne narzędzie reklamowe, które nie tylko zapewnia dużą ekspozycję logo, ale też zwiększa bezpieczeństwo posiadaczy, co stanowi dodatkowy atut wizerunkowy.

Skąd zamawiać gadżety reklamowe?

Trudno o jednoznaczną odpowiedź na to pytanie. Nie można stwierdzić, że oferta punktów stacjonarnych zawsze jest lepsza. To dalekie od prawdy stwierdzenie. Zawsze warto kierować się ceną oraz profesjonalizmem wykonania. Na jakości nie warto oszczędzać. Szybko niszczące się akcesorium to wizerunkowy strzał w kolano.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia o którym mowa w akrtykule?

Czy ten artykuł był przydatny?

Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!