Dlaczego warto połączyć Google Ads i SEO? Poznaj nowy superduet marketingowy!
Nie musisz się już zastanawiać, który kanał dotarcia do Klienta z wyszukiwarki Google będzie dla Ciebie najbardziej optymalny. W tym artykule przedstawiamy, dlaczego warto połączyć oba źródła. Reklamowy superduet od amerykańskiego giganta to prawdziwa rewolucja w branży marketingu online. Zobacz, jak współpraca pozycjonowania stron internetowych i kampanii Google Ads może wpłynąć na losy prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa. Obiecujemy, będziesz pozytywnie zaskoczony potencjalnymi efektami uruchomienia jednocześnie SEO oraz linków sponsorowanych!
- Rafał Stępniewski
- /
- 13 grudnia 2022
Maksymalizacja szans na pozyskiwanie Klientów. Zadbaj o większą ekspozycję strony
Widoczność stanowi podstawowy aspekt, dzięki któremu przedsiębiorcy mogą pozyskać Klientów wprost z wyszukiwarki Google. W takim przypadku zasada jest prosta. Im większa ekspozycja, tym większa szansa na zauważenie przez potencjalnego partnera biznesowego. Stawiając na połączenie Google Ads oraz pozycjonowania stron, docierasz do takich osób z dwóch źródeł jednocześnie. Nawet jeżeli sponsorowany komunikat zostanie pominięty, masz jeszcze szansę zainteresowania użytkownika odnośnikiem umieszczonym w sekcji organicznej. I to tym właśnie charakteryzują się liderzy poszczególnych branż. Prowadząc profesjonalne pozycjonowanie stron bądź kampanie linków sponsorowanych, otrzymujesz pewność maksymalizacji liczby unikalnych wejść na stronę oraz mnożenie dotychczas generowanych zysków. Niezależnie od branży, w której działasz!
„Lista SERP wyszukiwarki Google składa się z dwóch sekcji: sponsorowanej oraz organicznej. Ta pierwsza to przeważnie od 4 do 6 wyników pochodzących z kampanii Google Ads. W przypadku tej drugiej mamy do czynienia z dziesięcioma rezultatami bezpłatnymi. Dotarcie na pierwszą stronę w wyszukiwarce na poszczególne słowa kluczowe to marzenie wielu przedsiębiorców. Stanowi ona bowiem miejsce, gdzie można znaleźć najwięcej potencjalnych Klientów. Zwiększona ekspozycja marki przełoży się bezpośrednio na zwiększoną popularność brandu oraz większe zarobki.”
Źródło: Afterweb
Pozycjonowanie stron i Google Ads ze sobą nie rywalizują. Musisz to wykorzystać!
To potwierdzona informacja. Nie ma żadnych przeciwwskazań, aby jednocześnie prowadzić SEO oraz kampanie linków sponsorowanych Google Ads. Organiczna wspinaczka na szczyt rankingu nie wpływa w żaden sposób na widoczność strony internetowej w karuzeli płatnej i odwrotnie – Ads nie jest w stanie zagrozić skuteczności realizacji pozycjonowania. Mało tego, uruchomienie reklam sponsorowanych będzie świetnym pomysłem w czasie, kiedy oczekujesz na pierwsze rezultaty z pracy SEO. Wówczas prowadzona przez Ciebie firma będzie widoczna w wyszukiwarce. To dużo lepsze rozwiązanie, niż bierne przyglądanie się na pozyskiwanie ruchu przez konkurentów. Mało przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak przydatne jest połączenie obu kanałów dotarcia do potencjalnych partnerów biznesowych w Google. Eksperci od marketingu online z AFTERWEB, agencji z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, podkreślają zasadność wykorzystywania danych wygenerowanych przez panel Google Ads do realizacji pozycjonowania. Zweryfikowana jakość słów kluczowych, sprawdzenie ich popularności oraz rekomendacji wpisywanych przez samych użytkowników sieci to swego rodzaju game changer dla każdego specjalisty SEO.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?