Wzrost przychodów, nowe produkty i rosnąca liczba klientów. Dwa lata Authologic
Po dwóch latach od założenia Authologic — platformy koordynującej i agregującej metody weryfikacji tożsamości — firma obsługuje 27 klientów, a jej potencjał w tym czasie dostrzegli kolejni inwestorzy. W pierwszym półroczu 2022 firma zanotowała wzrost przychodów o 575 proc. rok do roku.
- Michał Górecki
- /
- 9 sierpnia 2022
Authologic agreguje metody umożliwiające zdalną weryfikację tożsamości poprzez dane bankowe, dokumenty cyfrowe i dane biometryczne. Usługi skierowane są przede wszystkim do firm, którym zależy na weryfikacji użytkownika bez potrzeby jego fizycznej obecności, np. przed podpisaniem umowy lub skorzystaniem z usługi. Spółkę założyli w lipcu 2020 r. Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz i Marek Rogoziński, doświadczeni managerowie, związani wcześniej m.in. z branżą finansową.
Zmieniający się rynek
Od Y Combinator do znaczącego wzrostu przychodów
Nowe produkty
Plany rozwoju
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?