Co sprzedawać w sieci? Rynek e-commerce 2023 (WIDEO)

Co najlepiej sprzedawać w sieci? To pytanie zadaje sobie wiele osób, które chcą zarabiać na rynku e-commerce. Niestety nie jest tak, że w tej branży można zarabiać zawsze i na wszystkim. Na co należy uważać? Tym, którzy zadają sobie dzisiaj podobne pytanie, proponujemy ciekawą rozmowę.

  • Anna Malinowska
  • /
  • 4 listopada 2022

Rynek e-commerce 2023

Gościem Szymona Ostrowskiego z kanału „Biznes na ostro” był Rafał Stępniewski, właściciel marki Rzetelny Regulamin obsługujący rynek e-commerce w zakresie prawnym, a także portalu Polityka Bezpieczeństwa.

Pandemia katalizatorem e-commerce

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

W ocenie gościa czas pandemii był zdecydowanym katalizatorem dla rynku e-commerce. Gość „Biznesu na ostro” zauważył, że w tym czasie branża odnotowała kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. W niektórych obszarach wynosiły one nawet ponad 100%. Koniec pandemii nie spowodował spadków, a najlepsi bez obaw mogą patrzeć w przyszłość nawet teraz.

Najtrudniejsze obszary e-commerce

Jak się okazuje na rynku e-commerce są obszary na których wejście jest piekielnie trudne. Jakie? Więcej na ten temat usłyszycie w rozmowie. 

Branża apeluje do polskiego rządu o zwolnienie pasma C na potrzeby 5GBranża apeluje do polskiego rządu o zwolnienie pasma C na potrzeby 5GAnna Malinowska


Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!