Cyfrowy bilet na Real Madryt? Klub inwestuje w tokeny NFT
Real Madryt oferują pierwsze w historii rozwiązanie Smart Ticket NFT na platformie Flow. Zdaniem klubu ma to zmienić relacje z około 600 milionami fanów Realu Madryt na całym świecie. O co chodzi w tym projekcie?
- Mikołaj Frączak
- /
- 3 listopada 2021
Cyfrowy bilet NFT od Realu Madryt
Real Madryt wyemitował inteligentne biletów NFT w systemie Flow, które mogą być pobierane i wymieniane przez fanów na całym świecie. Funkcja inteligentnego biletu NFT, wprowadzona po raz pierwszy podczas meczu z Sheriffem Tiraspol, który odbył się 28 września 2021 roku na stadionie Santiago Bernabéu.Cyfrowy token umożliwia wybranym kibicom i partnerom zdobycie ekskluzywnych nagród na podstawie właśnie takiego biletu.
Osoby te mogą następnie wymienić walutę cyfrową, za pomocą której mogą uzyskać dostęp do ekskluzywnych, inteligentnych rozwiązań, opracowanych specjalnie na tę okazję. Potencjalny zasięg oddziaływania na kibiców jest znaczący, ponieważ Real Madryt generuje najwyższy poziom przywiązania fanów na całym świecie, z globalną społecznością liczącą około 600 milionów osób. NFT zapewnią klubowi możliwość kontaktu z nimi, niezależnie od tego, czy są na stadionie, czy nie.
NFT przyszłością cyfrowego sportu?
Technologie cyfrowe NFT dają nam możliwość stworzenia zupełnie nowej płaszczyzny uczestnictwa dla tych fanów, którzy mają ograniczone możliwości kontaktu z klubem, poza oglądaniem meczu na żywo. W przyszłości NFT umożliwią klubowi kontakt z kibicami w każdym miejscu, zarówno online, jak i offline.System Smart Ticket NFT jest zasilany przez LAVA i uruchomiony na Flow, blockchainie opracowanym dla nowej generacji aplikacji, gier i aktywów cyfrowych, które je zasilają.
Platformę Flow zaprojektowano, aby ułatwić deweloperom tworzenie przyjaznych dla konsumenta aplikacji na dużą skalę na podstawie blockchaina.LAVA to platforma programistyczna następnej generacji z API czasu rzeczywistego służąca do angażowania marek. Jej technologia przekształca dane korporacyjne w czasie rzeczywistym w natychmiastowe działania biznesowe przy użyciu RealtimeAITM i blockchain, umożliwiając firmom tworzenie ważnych dla klientów momentów.
Monitorowanie stron WWW a narzędzia od Google. Czy warto im zaufać?Michał Górecki
możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODOWyciekły w Twojej firmie dane osobowe
Łącząc światowej klasy marki z ich klientami w danym momencie, LAVA wspomaga przedsiębiorstwa z branży hotelarskiej, detalicznej, eventowej i restauracyjnej w tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń, które zwiększają zaangażowanie klientów, pogłębiają lojalność wobec marki i generują dodatkowe wydatki.
Czym jest cyfrowy token NFT
NFT to nic innego, jak certyfikat posiadania określonego produktu, dobra bądź udziału. Certyfikat jest autentyczny, może być wydrukowany lub podpisany. Podobnie jak jego wartość, wyrażona w złotówkach, dolarach czy bitcoinach. Natomiast produkt, jaki reprezentuje, zazwyczaj jest wirtualny, nierzadko w wersji cyfrowej.
Tokeny NFT mogą mieć pokrycie w fizycznym produkcie, lub być tylko wirtualnym zapisem. Ten pierwszy typ nie budzi żadnych kontrowersji, ponieważ jest swoistym certyfikatem posiadania określonego produktu, dobra bądź udziału. Zabezpieczenie typu blockchain zapewnia bezpieczeństwo i utrzymanie prawa do NFT, zaś za jego wartość odpowiada rynek.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?