Innowacyjne technologie na rzecz pracowników. Asystent Żabka
4 września sieć sklepów Żabka wprowadziła znaczącą aktualizację do swojej aplikacji mobilnej "Asystent Żabka". Aplikacja, stworzona z myślą o wsparciu franczyzobiorców i pracowników w codziennej pracy, teraz korzysta z zaawansowanych technologii, w tym sztucznej inteligencji, aby ułatwić i usprawnić procesy sklepowe.
- Monika Świetlińska
- /
- 5 września 2023
AI w Centrum Innowacji
Zaawansowane algorytmy AI w aplikacji Asystent Żabka teraz analizują dane w czasie rzeczywistym, przewidując zapotrzebowanie na produkty piekarnicze i dostosowując ofertę do aktualnych potrzeb klientów. Dzięki temu, pracownicy sklepów mogą lepiej zarządzać zapasami, unikając marnowania produktów i zwiększając satysfakcję klientów.
Czy Żabka wprowadzi abonament na jedzenie? Anna Petynia-Kawa
Dodatkowo, inteligentne systemy w aplikacji monitorują proces rozmrażania produktów, zapewniając zgodność z normami HACCP i eliminując konieczność ręcznego zapisywania dat. To nie tylko zwiększa efektywność pracy, ale także zapewnia bezpieczeństwo żywności dla klientów.
Przyszłość ze sztuczną inteligencją
Jednym z kluczowych kierunków rozwoju Asystenta Żabka jest dalsze wdrażanie technologii AI.
- Punktem wyjścia dla zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi klientów sieci Żabka, było stworzenie algorytmu AI generującego indywidualne dla każdego sklepu zadania. Został on zaprojektowany w oparciu o natężenie ruchu, liczbę klientów, obrót, wielkość dostaw i niezbędne dla funkcjonowania placówki czynności. Tak powstał Asystent, którego współtworzymy z naszym partnerem, siecią Żabka. Dzięki najnowszej funkcjonalności, pracownicy sklepów otrzymują informacje o sugerowanych liczbach produktów cieszących się największą popularnością wśród klientów, które powinni wcześniej przygotować, w tym przypadku odpiec. Pozwala to zapobiec sytuacjom, kiedy przygotowują ich za mało lub za dużo. Poza oczywistymi korzyściami optymalizacyjnymi, takie rozwiązanie niesie za sobą jeszcze jeden bardzo istotny atut. Mianowicie, jest to dla Żabki kolejny znaczący krok w stronę zasady zero-waste - skomentowała Magda Gromisz, Head of PMO, Future Mind.
Wprowadzenie inteligentnego zarządzania zapasami może przyczynić się do zwiększenia efektywności pracy, ale też zadowolenia klientów.
Jak działa bezobsługowy sklep Żabka Nano?Michał Górecki
- Po upływie określonego czasu, gdy towar nie powinien być już sprzedawany, aplikacja wysyła powiadomienie o konieczności usunięcia go z półki sklepowej. Dzięki temu pracownik może łatwo monitorować przydatność produktów do spożycia. Podobne funkcjonalności działają już w aplikacji Asystent Żabka w przypadku mleka do kawomatu czy sosów do popularnych w Żabce hot-dogów. Każdy ze sprzedawców dzięki aplikacji wie, kiedy te produkty zostały otwarte i jak długo są jeszcze przydatne do spożycia - dodała Diana Appelt, Head of Product Development w Żabka Future.
Żabka stawia na innowacyjne technologie, aby ułatwić pracę swoim pracownikom i jednocześnie zwiększyć satysfakcję klientów. Dzięki współpracy z firmą Future Mind, sieć sklepów kontynuuje swoją misję wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, które przynoszą korzyści zarówno dla pracowników, jak i dla klientów.
W najbliższej przyszłości możemy spodziewać się kolejnych innowacji.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?