Bank Millennium z nowymi usługami. Sztuczna inteligencja i e-vouchery do aplikacji

Bank kontynuuje strategię rozwoju usług inspirowanych przez klientów, super-aplikacji mobilnej, wspierającej ich w wielu aspektach ich codziennego życia oraz hiper-personalizacji. Wszystkie elementy oferty Millennium 360°powstały w oparciu o szerokie badania potrzeb klientów i wiodące trendy.

  • Mikołaj Frączak
  • /
  • 21 kwietnia 2022

Coraz więcej Polaków korzysta na co dzień z bankowości online. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla Banku Millennium, 81 proc. Polaków regularnie korzysta z bankowości mobilnej, a jednocześnie niemal połowa posiadaczy kont nie była w oddziale już od ponad pół roku. Dla 41 proc. Polaków wygodna bankowość online to jedno z dwóch najważniejszych kryteriów wyboru konta, obok braku opłat za prowadzenie rachunku. Coraz częściej jesteśmy obecni w sieci i już niemal dwóch na trzech posiadaczy kont zwraca uwagę na cyberbezpieczeństwo.

W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów Bank Millennium wprowadza Millennium 360° – nowe, bezpłatnie prowadzone konto, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, a wkrótce też z innowacyjnym rozwiązaniem CyberWsparcie.

W ramach nowej oferty prowadzenie konta jest bezwarunkowo bezpłatne. Po spełnieniu prostego warunku (5 płatności kartą lub BLIKIEM lub 1 płatność w przypadku osób w wieku 18-26 lat) za 0 zł jest również obsługa karty debetowej, płatności zbliżeniowych BLIK, a wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bez prowizji. Zawsze bezwarunkowo bezpłatne są krajowe przelewy w PLN, stałe zlecenia i polecenia zapłaty oraz przelewy BLIK na telefon. Do konta proponowany jest ceniony przez klientów Pakiet Bardzo Pomocny, w ramach, którego można korzystać z pomocy fachowca w domu, pomocy medycznej i IT.

Nowością są usługi walutowe – Limit walutowy, w ramach którego klient ma możliwość dokonywania płatności w każdej walucie bez marży banku za przewalutowanie do 1 tys. zł, po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej oraz Pakiet Walutowy, który klient może sobie włączać wygodnie w aplikacji mobilnej, w cenie 9,90 zł za tydzień, obejmujący nielimitowane transakcje walutowe po atrakcyjnym kursie organizacji płatniczej, bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie.

Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby. Łączy platformę zakupową goodie z bankowością elektroniczną, proponując w ramach Millennium 360° usługę Zwroty za zakupy, z personalizowaną prezentacją ofert sklepów, wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360° i prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.

Nowa metoda wyłudzania pieniędzy od Polaków. Uwaga na przesyłki pobranioweNowa metoda wyłudzania pieniędzy od Polaków. Uwaga na przesyłki pobranioweMichał Górecki

Wkrótce bank udostępni też klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących np. gier czy multimediów.

Bank Millennium od lat kładzie nacisk na dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań, które są najbardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Personalizacja ma kluczowe znaczenie i ten trend się pogłębia. Według badań Banku Millennium w zakresie lojalności klienta, personalizacja w najsilniejszym stopniu wpływa na skłonność do rekomendacji (NPS). Dlatego ostateczny kształt usług jest zawsze wynikiem obserwacji zachowań i potrzeb klientów, ale też trendów, które bank stara się wyprzedzać.

Usługa Zwroty za zakupy oferowana jest we współpracy z należącą do Grupy Banku Millennium platformą zakupową goodie. Cieszy się ona ogromną popularnością, wartość zakupów w programie przekroczyła już 1 mld zł, a wartość cashbacku naliczonego od tej kwoty to już ponad 27 mln zł.

Platforma zakupowa goodie (aplikacja mobilna i strona internetowa) jest jedną z nielicznych na rynku, pozwalających łączyć promocje, użytkownicy mogą więc korzystać ze specjalnych rabatów i kodów zniżkowych oferowanych przez sklepy, a jednocześnie otrzymywać zwrot części wydatków. W ramach goodie cashback dostępnych jest blisko 800 popularnych marek i sklepów internetowych.

Źródło: Bank Millennium

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!