Allegro Care - nowa metoda ubezpieczenia elektroniki

Allegro wprowadza nową usługę dodatkowego ubezpieczenia elektroniki. Będzie ona oferowana pod nazwą Allegro Care. Ubezpieczenie ma uzupełnić istniejące już programy Allegro Protect oraz gwarancje. 

  • Mikołaj Frączak
  • /
  • 8 września 2022

Allegro Care – co to takiego?

Klienci korzystający z Allegro Care mogą liczyć na dodatkową ochronę zakupionych urządzeń elektronicznych – informuje spółka. Jak zapewnia, odtąd wystarczą dwa kliknięcia, by zakupić dodatkową ochronę przed niespodziewanymi wydatkami związanymi z uszkodzeniem sprzętu lub jego kradzieżą. 

Jak działa ubezpieczenie elektroniki na Allegro?

Allegro Care to dodatkowe ubezpieczenie, które obejmuje zarówno nowe jak i używane urządzenia, obecne w głównych podkategoriach elektroniki na największej w Polsce platformie zakupowej.

Klient, według zapewnień, może dostosować do swoich potrzeb zakres oraz czas ochrony. W razie awarii, uszkodzenia lub kradzieży można liczyć na szybką, bezgotówkową naprawę w ramach usługi door-to-door lub wypłatę gotówki równej ceny zapłaconej za urządzenie, jeśli naprawa jest niemożliwa”– zapewnia Allegro. Usługa będzie prowadzona we współpracy z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń ERGO Hestria S.A.

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

Jak firmy mogą chronić się przed skutkami ransomware?Jak firmy mogą chronić się przed skutkami ransomware?Mikołaj Frączak

Ubezpieczenia sprzętu w internecie

Informacje o polisach zakupionych przez Allegro można znaleźć w zakładce „Moje Ubezpieczenia”. Z polisy można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu. W przypadku zgłoszonych szkód, w ten sam sposób można sprawdzić status sprawy. Póki co, wspomniana zakładka jest dostępna w aplikacjach mobilnych, jednak niebawem ma być także aktywna na stronie w przeglądarce internetowej. 

Allegro Care uzupełnia dotychczasowe bezpłatne usługi ochrony zakupów na platformie. Pierwsza z nich to bezpłatny program Allegro Protect, który zabezpiecza m.in. przed wadami powstałymi z winy sprzedawcy lub podczas dostawy. Druga to (również bezpłatna) gwarancja wydawana przez sprzedawcę lub producenta” – zachwala swoje usługi spółka w komunikacie prasowym. 

Usługa ma być sukcesywnie rozbudowywana i poszerzana o kolejne udogodnienia i funkcjonalności. 

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia o którym mowa w akrtykule?

Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!