LinkedIn uruchamia nowy interfejs API planowania mediów
Nowość od LinkedIn – interfejsc API planowania mediów. Cel: dostarczanie danych bezpośrednio z platformy dla partnerów agencji. Na bazie tych informacji mają powstać lepsze strategie oraz bardziej wiarygodne wskaźniki efektywności marketingowej.
- Joanna Gościńska
- /
- 16 lutego 2024
Nowość z myślą o partnerach agencji
LinkedIn uruchomił nowy interfejs API planowania mediów, przeznaczony dla partnerów agencji, który będzie dostarczał dane pochodzące bezpośrednio z platformy LinkedIn, w tym spostrzeżenia użytkowników, aby pomóc w strategicznym planowaniu kampanii. Dostarczy to więcej informacji potrzebnych do zbudowania strategii przy użyciu rzeczywistych sygnałów danych w czasie rzeczywistym, które mogą zapewnić lepszy obraz prawdopodobnego zasięgu, ROI i nie tylko. Jak wyjaśniono na LinkedIn:„API Media Planning pozwala agencjom zobaczyć prognozowany zasięg i częstotliwość kampanii marki przed wydaniem budżetu. Te spostrzeżenia zapewniają marketerom większą dokładność i pozwalają agencjom lepiej planować scenariusze i osiągać wymierne wyniki na LinkedIn”.
2(23) 2024 SECURITY MAGAZINE Rafał Stępniewski
Nie jest więc przeznaczona dla wszystkich marketerów i znowu ma przede wszystkim na celu filtrowanie informacji przez agencje. Pomysł jest jednak taki, że ten rozszerzony wgląd, dostępny na etapie planowania, zapewni bardziej szczegółowe informacje na temat tego, czego możesz oczekiwać od promocji na LinkedIn. Interfejs API planowania mediów obejmuje różne punkty danych użytkowników LinkedIn, w tym dane demograficzne, stanowiska, branże i zachowania online.
W połączeniu z doświadczonymi partnerami reklamowymi LinkedIn może to być cennym uzupełnieniem, pomagającym osiągać lepsze wyniki i zapewniać bardziej bezpośrednie powiązania niż zwykłe kampanie reklamowe LinkedIn. LinkedIn twierdzi, że zainteresowane marki mogą skontaktować się z liderem ds. rozwoju agencji lub przedstawicielem handlowym LinkedIn, aby uzyskać więcej informacji.
Czym jest LinkedIn?
LinkedIn to największa na świecie profesjonalna platforma sieciowa, z której korzysta ponad 740 milionów użytkowników w ponad 200 krajach i terytoriach. Przy tak ogromnej bazie użytkowników nie jest zaskoczeniem, że firmy i profesjonaliści korzystają z LinkedIn, aby nawiązywać kontakty, i rozwijać swoją karierę. LinkedIn jest największą na świecie siecią profesjonalistów online. Możesz w niej znaleźć oferty pracy lub stażu, nawiązać lub wzmocnić relacje zawodowe bądź nauczyć się nowych umiejętności, aby osiągnąć sukces w karierze. Dostęp do LinkedIn można uzyskać z komputera, aplikacji mobilnej LinkedIn lub mobilnego środowiska internetowego.
Fałszywe powiadomienia z LinkedIn? Oszuści czekają na wasze daneMichał Górecki
Jeśli Twój profil LinkedIn jest kompletny, łatwiej dotrzesz do odpowiednich ofert, przedstawiając swoją unikalną historię zawodową, wyróżniając doświadczenie, umiejętności i wykształcenie. LinkedIn to platforma dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją karierę zawodową. Dotyczy to osób o różnym doświadczeniu: właścicieli małych firm, studentów czy osób szukających pracy. Członkowie mogą wykorzystać potencjał LinkedIn, aby dołączyć do sieci specjalistów, firm i grup z danej branży i nie tylko.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?