Dodatkowa weryfikacja na Twitterze

Twitter wprowadza dodatkową weryfikację w ramach subskrypcji Twitter Blue. Swoją tożsamość będzie trzeba potwierdzić numerem telefonu.

  • Anna Malinowska
  • /
  • 13 grudnia 2022

Po tym jak Elon Musk kupił Twittera i zapowiedział „demokratyzację” dostępu do platformy, szybko okazało się, że pojawili się niej mało wiarygodne profile. Fake newsy zaczęły zalewać Twittera co znacząco zmniejszyło zaufanie do platformy.

Startery T-Mobile i Heyah dostępne w automatachStartery T-Mobile i Heyah dostępne w automatachMartyna Kowalska

I właśnie dlatego przywrócono usługę Twitter Blue czyli sygnalizowania sprawdzonych profili. Niebieskie znaczniki przy nickach wciąż funkcjonują ale pojawił się nowy system weryfikacji użytkowników. Żeby uzyskać niebieskie oznaczenie profilu, trzeba będzie potwierdzić tożsamość przy pomocy numeru telefonu. Każda zmiana zdjęcia profilowego albo nazwy profilu będzie oznaczało przymus potwierdzenia tożsamości. Ma to ograniczyć podszywanie się pod różne instytucje i rozpowszechnianie fake newsów. Warto wiedzieć, że jeśli użytkownik zdecyduje się wykupić subskrypcję Twitter Blue będzie mógł pisać dłuższe posty (do 4000 znaków) i będzie mu wyświetlanych mniej reklam.

źródło: Twitter

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!