Meta Verified dostępna dla firm?

Nowa opcja dla firm, które prowadzą konta na Facebooku i Instagramie. Meta postanowiła swoją opcję weryfikacji kont rozszerzyć także na konta firmowe. Nowa usługa Meta Verified jest już dostępna. Ile kosztuje? Jakie warunki trzeba spełnić, aby z niej korzystać? Jakie daje korzyści?

  • Joanna Gościńska
  • /
  • 27 listopada 2023

Meta Verified – co to jest i ile kosztuje?

Meta Verified to płatna subskrypcja potwierdzająca tożsamość osoby prowadzącej konto na Facebooku i Instagramie. Z tej opcji mogą już korzystać nie tylko twórcy, ale także i firmy. Po wykupieniu usługi Meta Verified otrzymuje plakietkę, potwierdzającą autentyczność konta, dodatkową ochronę przez podszywaniem się oraz dostęp do indywidulanej pomocy w przypadku problemów z kontem. Dodatkowo profile marek, które wykupią subskrypcję, będą wyświetlały się wyżej w wynikach wyszukiwania na obydwu platformach i liście rekomendowanych do zaobserwowania kont.

14 dolarów za Facebooka bez reklam?14 dolarów za Facebooka bez reklam? Joanna Gościńska

Głównym założeniem Meta Verified dla firm jest dotarcie do nowych klientów i budowanie pozytywnego wizerunku i ugruntowanej pozycji marki. Koszt miesięcznej subskrypcji wynosi od 21,99 USD w przypadku konta na jednej platformie i 34,99 USD dla obydwu z nich jednocześnie. Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie. 

Tylko konta/profile, które wykazują określoną aktywność i zostały założone odpowiednio wcześniej, mogą zakwalifikować się do usługi. Weryfikacja autentyczności odbywa się poprzez numer telefonu, adres e-mail lub swoją domenę.

Jakie wymogi należy spełnić, aby korzystać z Meta Verified dla firm?

 Aby zarejestrować firmę w usłudze Meta Verified, należy spełnić kilka warunków. Do nich należą:

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

  • Ukończony 18 rok życia.
  • Znajdowanie się w kraju, w którym usługa Meta Verified dla firm jest dostępna.
  • Posiadanie włączone uwierzytelnianie dwuskładnikowe na swoim koncie osobistym.
  • Mieć pełną kontrolę nad kontem firmowym Meta. To konto musi spełniać minimalne wymagania kwalifikacyjne, takie jak czas użytkowania konta.
  • Mieć zasoby firmowe, takie jak jedna strona firmowa na Facebooku i jedno konto profesjonalne na Instagramie. Zasoby te muszą spełniać minimalne wymagania kwalifikacyjne, np. posiadanie historii wcześniejszych postów.
  • Przestrzegać Regulaminu Meta Verified dla firm, Regulaminu Instagramu, Regulaminu Facebooka, Standardów społeczności Facebooka oraz Zasad społeczności na Instagramu.

Jakie korzyści daje wykupienie Meta Verified dla firm? 

  • Firmy, które zdecydują się na wykupienie Meta Verified, mogą liczyć na:
  • Oznaczenie potwierdzające weryfikację. Dzięki temu użytkownicy Mety od razu wiedzą, że mają do czynienia z autentyczną organizacją, a nie kontem, które zostało skradzione. 
  • Zapewnienie swojej marce dodatkowej ochrony przed podszywaniem się dzięki proaktywnemu monitorowaniu.

11(20) 2023 SECURITY MAGAZINE11(20) 2023 SECURITY MAGAZINEMonika Świetlińska

  • Pomoc dotycząca konta. Korzystając z Meta Verified użytkownicy organizacje uzyskują dostęp do wsparcia i pomocy w rozwiązywaniu problemów z kontem dzięki rozszerzonej obsłudze kont dla firm Meta Verified, które nie reklamują się jeszcze w Meta.
  • Poprawa widoczności. Daj się odkryć na nowe sposoby dzięki oznaczeniu Meta Verified dla firm.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!