Nie tylko Facebook, Instagram i Twitter. Oto kilka mniej popularnych, a ciekawych platform social media!
Na rynku mediów społecznościowych panuje straszny ścisk. Większość użytkowników korzysta z narzędzi, jakie wchodzą w skład ekosystemu Facebooka. Poza samym Fejsem mamy tu także Instagrama oraz WhatsApp’a. Popularny jest też Twitter oraz YouTube. Jakie jeszcze aplikacje są warte Waszej uwagi?

- Michał Górecki
- /
- 14 października 2021
Moda na social media trwa!
Większość obserwatorów rynków cyfrowych jest zgodna: przyszłość leży w social mediach. Często pojawiają się przy tym dylematy związane z kierunkiem, w jaki te powinny podążać, jednak nikt nie krytykuje prymatu tego rozwiązania we współczesnym świecie.
Era for dyskusyjnych powoli dobiega końca, a na takich kanałach komunikacji, jak czaty tekstowe, czy kanały IRC raczej nie można znaleźć już wielu osób, z którymi można by spędzić czas. Wyjątkiem od tej reguły są czaty w ekosystemach różnych gier, jednak to zupełnie inna para kaloszy.
Duże zainteresowanie mediami społecznościowymi sprawia, że nie brakuje firm, które chciałyby utrzeć Facebookowi nosa i zbudować wokół swojej usługi małą, choć dynamicznie rozwijającą się społeczność. Co warto podkreślić, niektórym ta trudna sztuka wychodzi naprawdę nieźle.
Nie brakuje rozwiązań, których baza użytkowników już dzisiaj liczona jest w milionach lub setkach milionów. Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tych platformach, to na pewno trzeba dać im szansę. Tak samo, jak tym mniejszym platformom, które w swoich kanałach komunikacji z dumą obwieszczają o tym, że coraz mniej brakuje im do pięciu czy dziesięciu milionów osób w społeczności.
LinkedIn — platforma osób pracujących, stawiających na karierę
LinkedIn nie jest wschodzącą gwiazdą. To pełnoprawna gwiazda, która nie musi nikomu niczego udowadniać. Usługa jest niezwykle popularna w biznesie i umieszczamy ją tutaj dlatego, że w Polsce wciąż stać ją na o wiele lepsze notowania. Jeśli jeszcze nie budujecie swojej sieci kontaktów, zacznijcie jeszcze dziś!
Jak zaktualizować Androida?Michał Górecki
TikTok
Wschodząca gwiazda, która zdaniem wielu analityków w bliskiej przyszłości może poważnie zagrozić największym na rynku. O tym, że TokTok znalazł świetną niszę, najlepiej świadczy to, że giganci rynku, jak YouTube czy Facebook, już teraz próbują przeciągnąć użytkowników do siebie “kontrofertą”.
Clubhouse
Platforma, której boom nastąpił na przełomie wiosny i lata tego roku. Serwis stawia na komunikację głosową. Dyskusje są moderowane, co ma na celu zachowanie porządku i kultury. Nie brakuje grup w języku polskim. Jeśli zamiast pisać wolicie sobie porozmawiać — warto.
Twitch
Kombajn dla fanów stramingu. Platforma jest dosłownie oblegana przez graczy, którzy dzielą się swoimi rozgrywkami w najpopularniejsze gry. Serwis ma opinię bardzo opiniotwórczego — jeśli szukacie rekomendacji gier i wahacie się przed zakupem, może on Wam bardzo mocno pomóc.
Usługa o charakterystycznym logo, które kojarzy wielu internautów. Paradoksalnie, mało kto kojarzy platformę. A szkoda. Nie brakuje tam przykładów udanych aranżacji domowych, grafik i zdjęć, a nawet poradników z serii “Zrób to sam”.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?