Wdrożenie ISO 9001

Wdrożenie ISO 9001

Twoja firma ma wielu klientów i coraz bardziej złożone procesy obsługi. Wiesz, że jakość i wydajność procesów może bezpośrednio przełożyć się rentowność firmy oraz lojalność klientów. Chcesz podnieść jakość obsługi klienta i procesów, które działającą w Twojej firmie, ale nie wiesz, jak to zrobić i od czego zacząć. Te konkurencyjne firmy, które wdrożyły normę ISO 9001 mają przewagę nad Twoją firmą i wygrywają przetargi oraz łatwiej zdobywają nowych klientów.

Na co dzień pracownicy naszej firmy zapewniają naszym klientom bezpieczeństwo prawne i doradcze w zakresie ISO 9001. Usługa jest realizowana przez osoby mające doświadczenie w zakresie audytów i wdrożeń w oparciu o normę ISO 9001. Nasi audytorzy przeprowadzili wiele audytów w różnych firmach i branżach w całej Polsce.

Kompleksowe przygotowanie do certyfikacji

Uzyskanie certyfikatu ISO 9001 jest zwieńczeniem pracy wdrożenia normy w Twojej firmie. Nasi audytorzy biorą udział w audycie certyfikującym realizowanym przez jednostkę certyfikującą. Dzięki temu proces przebiega sprawnie i Twoja firma ma zapewnione wsparcie merytoryczne podczas audytu certyfikującego.

Czynności wykonywane w ramach usługi

  • Audyt wstępny dotyczy procesów, które funkcjonują w organizacji i ma na celu zapoznanie się ze sposobem jej działania
  • Wykonanie analizy ryzyka, której celem jest inwentaryzacja aktywów informacyjnych oraz identyfikacja zagrożeń
  • Przeprowadzenie warsztatów wraz z osobami odpowiedzialnymi za wybrane obszary, które wymagają minimalizacji wykrytych ryzyk
  • Opracowanie dokumentacji odnoszącej się do procesów i procedur funkcjonujących w firmie bazujących na wymaganiach normy ISO 9001
  • Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Systemu Zarządzania Jakością dla pracowników i kadry zarządzającej
  • Wsparcie podczas procesu certyfikacji, które ma na celu zapewnienie merytorycznej opieki podczas kontaktów z przedstawicielem jednostki certyfikującej
  • Wsparcie prawne i doradcze w trakcie obowiązywania certyfikatu nadanego Twojej firmie - dedykowany opiekun

Zapytaj o ofertę

Dlaczego warto wdrożyć ISO 9001?

Wyróżnij się i zarządzaj

Wdrażając ISO 9001 wyróżnisz swoją firmę na tle konkurencji, przy jednoczesnej poprawie efektywności kosztowej jak i operacyjnej. Celem wdrożenia normy ISO 9001 jest ułatwienie procesu nadzorowania firmą wraz ze wszystkimi obszarami jej działalności. Ważnym elementem jest zapewnienie, że firma działa zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawa i potrafi w porę reagować na te zmiany. Nie bez znaczenia jest również łatwiejsze zdobywanie nowych partnerów biznesowych, klientów oraz różnego typu dofinansowań UE.

Bezpieczeństwo

Poprzez wykonanie analizy ryzyka będziesz mieć możliwość identyfikacji ryzyk oraz uzyskasz informację jak te ryzyka zminimalizować. Dzięki temu wiesz, które elementy procesów wymagają szczególnego nadzoru tak by Twoja firma bezpiecznie się rozwijała.

Obsługa klienta

Podniesiesz jakość świadczonych usług i procesów obsługi klienta, co przełożyć się może na ich lojalność. Istotnymi korzyściami jest poprawa komunikacji zarówno wewnętrznej i zewnętrznej.

Jak działamy?

Analiza

W ramach realizacji usługi nasi audytorzy i specjaliści zapoznają się ze specyfiką Twojej firmy. Biorąc pod uwagę wymogi normy ISO 9001 oraz cele, jakie Twoja firma chce osiągnąć doradzamy, jak efektywnie i skutecznie zmienić Twoją firmę, aby uzyskać pożądany efekt. Ważna jest specyfika działania i kultura organizacyjna Twojej firmy oraz jej otoczenie biznesowe.

Wdrożenie

Opracowujemy procesy, bazując na wymogach normy, dostosowując je do Twoich potrzeb biznesowych. Bazując na zebranych informacjach z Twojej organizacji optymalizujemy procesy, starając się podnieść ich jakość, wdrożyć procedury kontrolne wraz z badaniem satysfakcji klientów.

Doświadczenie

Ważnym elementem oferty jest zapewnienie wsparcia ze strony doświadczonego audytora podczas prowadzenia procesu certyfikacji będącej ukoronowaniem prac związanych z wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością w firmie. W przypadku szczególnych wymogów Klienta nasza firma może przejąć pełną obsługę procesu Zarządzania Jakością.

Ta usługa jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz zidentyfikować i kontrolować ryzyka wynikające z procesów obsługi

Zależy Ci na uporządkowaniu procesów w firmie

Chcesz poprawić komunikację ze swoimi klientami

Chcesz poprawić kontrolę nad procesami obsługi klienta

Chcesz zwiększyć skuteczność osiągania celów swojej firmy

Usługi dodatkowe

Wybierając usługę dodatkową możesz uzyskać rabat

Co mówią o nas klienci?

Wybrani klienci

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu

Podaj wynik dodawania: ( 1 dodać 10 ) =
Rafał Stępniewski

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!