nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

ISO

Audytujemy przedsiębiorców pod kątem zarządzania bezpieczeństwem informacji w zakresie normy ISO 27001 oraz ISO 9001.

ISO 27001 to jedyna międzynarodowa norma, zgodna ze wszystkimi wymaganiami prawnymi z zakresu ochrony informacji oraz bezpieczeństwa danych odosobowych.

ISO 9001 międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji. Audytujemy przedsiębiorców pod kątem zarządzania bezpieczeństwem informacji w zakresie normy ISO 27001 oraz ISO 9001.

 

KORZYŚCI:

ISO 27001:

  • Gwarancja dla kontrahentów i klientów właściwej ochrony wszystkich informacji;
  • Zredukowanie poziomu ryzyka związanego z utratą kontroli nad bezpieczeństwem informacji;
  • Zwiększenie konkurencyjności na rynku;
  • Ułatwiony nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa informacji;
  • Zapewnienie, że spełnione są wymogi prawne, do których przestrzegania zobowiązana jest organizacja;
  • Zminimalizowane ryzyko utraty lub przejęcia danych;
  • Lepsza ochrona majątku i interesów organizacji;
  • Szybka identyfikacja błędów i niezgodności z wymaganiami normy;
  • Wzrost świadomości pracowników odnośnie bezpieczeństwa informacji;
  • Odpowiedni poziom jakości ochrony aktywów informacyjnych;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa interesom Klienta w wyniku poprawnie funkcjonującego systemu zarządzania informacją.

 

KORZYŚCI WEWNĘTRZNE:

ISO 9001

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników w wykonywanie powierzonych obowiązków na wszystkich szczeblach organizacji,
  • Usystematyzowanie podstawowych obszarów działalności organizacji, takich jak sprzedaż, produkcja, planowanie itp.,
  • Usprawnienie systemu decyzyjnego oraz przepływu informacji,
  • Obniżenie kosztów działalności oraz zwiększenie różnorodności wytwarzania poprzez zarządzanie procesami w organizacji,
  • Usprawnienie zapewnienia powtarzalnych wyrobów, co bezpośrednio przekłada się na zmniejszenie liczby reklamacji,
  • Zwiększenie wydajności pracy oraz rentowności organizacji,
  • Ustanowienie jasnych i przejrzystych uprawnień i obowiązków komórek organizacyjnych,
  • Zwiększenie skuteczności realizacji celów organizacji,
  • Kształtowanie kultury jakości oraz skutecznej komunikacji wewnętrznej,
  • Poprawa wizerunku organizacji, zaliczanie się do grona „uporządkowanych” organizacji,
  • Zwiększenie wiarygodności w oczach klienta, szczególnie na rynkach zagranicznych,
  • Wzrost konkurencyjności organizacji na rynku,
  • Usystematyzowany sposób potwierdzania i realizacji zamówień klienta,
  • Możliwość porównywania się z innymi organizacjami w zakresie analizy strategicznej karty wyników,
  • Ułatwienie kontaktu z otoczeniem organizacji: z bankami, instytucjami państwowymi, konkurencją, kooperantami na rynkach zagranicznych.