Zarejestruj swoją firmę w programie „Laptop dla nauczyciela”
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to możesz dołączyć do projektu "Laptop dla Nauczyciela". Nauczyciele będą mogli skorzystać z rządowego dofinansowania do zakupu laptopów w Twoim sklepie.
- Joanna Gościńska
- /
- 20 października 2023
Sprawdź, jak się zarejestrować!
Przedsiębiorcy mogą rejestrować zarówno sklepy stacjonarne jak również sklepy internetowe. Zgodnie z ustawą o wsparciu rozwoju kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli, o wpis na listę przedsiębiorców będzie mógł się starać każdy przedsiębiorca mający siedzibę na terytorium RP albo innego państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zarejestrowany jako podatnik VAT czynny lub podatnik VAT zwolniony w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Aby zarejestrować swoją firmę, potrzebujesz jednej z poniższych rzeczy:
- login z hasłem do profilu zaufanego i telefon komórkowy,
- podpis kwalifikowany,
- e-dowód,
- Moje ID,
- aplikacja mObywatel.
Dane potrzebne do wypełnienia wniosku:
- dane firmy,
- numer telefonu kontaktowego,
- adres strony internetowej (jeśli masz),
- numer rachunku bankowego firmy,
- adres e-mail.
Jak zarejestrować swoją firmę?
- Kliknij Zarejestruj firmę.
- System przekieruje cię na stronę login.gov.pl.
- Wybierz sposób logowania i zaloguj się.
- Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola formularza.
- Kliknij przycisk Podpisz i wyślij. System przekieruje cię do usługi e-podpis, gdzie sprawdzisz i podpiszesz wniosek elektronicznie.
- Możesz podpisać wniosek używając: podpisu zaufanego, podpisu osobistego (e-dowodu), kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
10(19) 2023 SECURITY MAGAZINEMonika Świetlińska
Jeśli spełniasz wymagania, na adres e-mail dostaniesz informację, jak uzyskać dostęp do konta w systemie, który obsługuje świadczenia na zakup laptopa dla nauczyciela. Potwierdzenie wysłania danych znajdziesz w swojej skrzynce Gov (ePUAP). Wypełniony formularz rejestracji będzie zapisany w folderze Wysłane.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby zarejestrować się w programie?
Podczas rejestracji podaj:
- nazwę firmy,
- adres: siedziby (jeśli przedsiębiorca nie jest osobą fizyczną), stałego miejsca prowadzenia działalności albo miejsca zamieszkania (jeśli jesteś osobą fizyczną i nie masz stałego miejsca prowadzenia działalności), poczty elektronicznej przyporządkowany do wykonywanej działalności, strony internetowej, jeśli ją masz,
- NIP,
- numery rachunków rozliczeniowych lub imiennych rachunków w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej otwartych dla prowadzonej działalności gospodarczej,
- numer telefonu przyporządkowany do wykonywanej działalności,
- imię i nazwisko oraz PESEL osoby, która rejestruje podmiot i jest upoważniona do reprezentowania przedsiębiorcy,
- listę sklepów (punktów sprzedaży) wraz z adresami, w których będą realizowane bony.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?