Zarejestruj swoją firmę w programie „Laptop dla nauczyciela”

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to możesz dołączyć do projektu "Laptop dla Nauczyciela". Nauczyciele będą mogli skorzystać z rządowego dofinansowania do zakupu laptopów w Twoim sklepie.

  • Joanna Gościńska
  • /
  • 20 października 2023

Sprawdź, jak się zarejestrować!

Przedsiębiorcy mogą rejestrować zarówno sklepy stacjonarne jak również sklepy internetowe.  Zgodnie z ustawą o wsparciu rozwoju kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli, o wpis na listę przedsiębiorców będzie mógł się starać każdy przedsiębiorca mający siedzibę na terytorium RP albo innego państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zarejestrowany jako podatnik VAT czynny lub podatnik VAT zwolniony w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

 Aby zarejestrować swoją firmę, potrzebujesz jednej z poniższych rzeczy:

  • login z hasłem do profilu zaufanego i telefon komórkowy,
  • podpis kwalifikowany,
  • e-dowód,
  • Moje ID,
  • aplikacja mObywatel.

Dane potrzebne do wypełnienia wniosku:

  • dane firmy,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres strony internetowej (jeśli masz),
  • numer rachunku bankowego firmy,
  • adres e-mail.
Jak zarejestrować swoją firmę?
  • Kliknij Zarejestruj firmę.
  • System przekieruje cię na stronę login.gov.pl. 
  • Wybierz sposób logowania i zaloguj się. 
  • Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola formularza. 
  • Kliknij przycisk Podpisz i wyślij. System przekieruje cię do usługi e-podpis, gdzie sprawdzisz i podpiszesz wniosek elektronicznie.  
  • Możesz podpisać wniosek używając: podpisu zaufanego, podpisu osobistego (e-dowodu), kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 

10(19) 2023 SECURITY MAGAZINE10(19) 2023 SECURITY MAGAZINEMonika Świetlińska

Jeśli spełniasz wymagania, na adres e-mail dostaniesz informację, jak uzyskać dostęp do konta w systemie, który obsługuje świadczenia na zakup laptopa dla nauczyciela. Potwierdzenie wysłania danych znajdziesz w swojej skrzynce Gov (ePUAP). Wypełniony formularz rejestracji będzie zapisany w folderze Wysłane.

Jakie warunki trzeba spełnić, aby zarejestrować się w programie?

Podczas rejestracji podaj:

  • nazwę firmy,
  • adres: siedziby (jeśli przedsiębiorca nie jest osobą fizyczną), stałego miejsca prowadzenia działalności albo miejsca zamieszkania (jeśli jesteś osobą fizyczną i nie masz stałego miejsca prowadzenia działalności), poczty elektronicznej przyporządkowany do wykonywanej działalności, strony internetowej, jeśli ją masz,
  • NIP,
  • numery rachunków rozliczeniowych lub imiennych rachunków w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej otwartych dla prowadzonej działalności gospodarczej,
  • numer telefonu przyporządkowany do wykonywanej działalności,
  • imię i nazwisko oraz PESEL osoby, która rejestruje podmiot i jest upoważniona do reprezentowania przedsiębiorcy,
  • listę sklepów (punktów sprzedaży) wraz z adresami, w których będą realizowane bony.

 

  

 

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!