ChatERP - cyfrowy pracownik działający dzięki AI
ChatERP to interaktywny asystent oparty na sztucznej inteligencji (AI), który otwiera nowe możliwości wsparcia dla użytkowników. Produkt od Comarch został stworzony, aby zapewnić maksymalne wsparcie użytkownikom, zarówno w ich codziennych zadaniach, jak i w bardziej złożonych, autonomicznych operacjach.
- Monika Świetlińska
- /
- 17 listopada 2023
Innowacyjna integracja
Comarch ChatERP jest rozwijany równocześnie w trzech systemach: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i Comarch ERP Enterprise, z planami na wdrożenie go we wszystkich produktach Comarch ERP. Wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję, rozwiązanie to jest ściśle zintegrowane z systemami, z którymi współdziała, zarówno w wersjach stacjonarnych, jak i chmurowych, umożliwiając aktualizację wiedzy o bieżących procesach i danych w czasie rzeczywistym.
Wersja beta Comarch ChatERP zostanie udostępniona w najnowszych wersjach systemów jeszcze w tym roku. Obecnie, rozwiązania Comarch ERP są wykorzystywane przez około 100 tysięcy firm w Polsce, regionie DACH i Francji, z czego wiele korzysta z chmury Comarch. Ogłoszenie tej nowej funkcjonalności spotkało się z dużym zainteresowaniem.
Przełom w komunikacji i obsłudze użytkownika
Comarch ChatERP podnosi interakcje między użytkownikami a oprogramowaniem na wyższy poziom.
- To, co wyróżnia to rozwiązanie to możliwość komunikacji w języku naturalnym, co znacznie ułatwia i przyspiesza proces wdrażania nowych użytkowników. Komunikacja z Comarch ChatERP przypomina zwykłą konwersację międzyludzką - asystent ten nie tylko odpowiada na pytania, ale także pamięta historię rozmów i jest w stanie kontynuować wątki rozmowy, dostosowując swoje odpowiedzi do kontekstu – wytłumaczył Mariusz Zygmułka, Dyrektor AI/ML w Sektorze Comarch ES.
11(20) 2023 SECURITY MAGAZINEMonika Świetlińska
ChatERP może dostarczać informacje o danych zgromadzonych w systemie, wyjaśniać funkcje oprogramowania, zasady działania procesów biznesowych, a także realizować różnorodne zadania na żądanie użytkownika. W przyszłych wersjach zostanie wyposażony w moduły umożliwiające proponowanie spersonalizowanych automatyzacji dla często wykonywanych działań, opartych na rzeczywistych operacjach.
Narzędzie to jest również zintegrowane z graficznymi interfejsami użytkownika, ułatwiając nawigację i dostęp do potrzebnych funkcji, jednocześnie zachowując spójność funkcjonalną i estetyczną z różnymi wersjami i produktami Comarch ERP. Na przykład, ChatERP może bezpośrednio przekierować użytkownika do specyficznych widoków, które są ukryte głęboko w GUI (graficzny interfejs użytkownika), co ułatwia korzystanie z różnych wersji i produktów Comarch ERP.
możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODOWyciekły w Twojej firmie dane osobowe
Łatwość użytkowania i dostosowanie
ChatERP posiada kompleksową wiedzę na temat odpowiednich instrukcji użytkownika, ale nie wymaga od nich przeczytania całego tekstu, ponieważ oferuje natychmiastowe, przetworzone i konkretne odpowiedzi zamiast odsyłania do określonego fragmentu instrukcji. To obniża barierę wejścia przy przejściu na system Comarch ERP, zarówno dla nowych, jak i zaawansowanych użytkowników.
Comarch ChatERP jest wszechstronnym asystentem dla wszystkich programów Comarch ERP, ale jednocześnie działa w ramach określonego systemu, co pozwala na automatyczne dostosowanie odpowiedzi do rodzaju i wersji używanego oprogramowania.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?