Infinix Mobile. Nowa marka telefonów zmierza na polski rynek

Infinix Mobile znany na całym świecie producent smartfonów rozpoczyna współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań Public Relations i marketingowych.

  • Michał Górecki
  • /
  • 9 czerwca 2022

Infinix mobile – gdzie funkcjonuje

Infinix Mobile to wiodący producent nowoczesnych i stylowych smartfonów z Szanghaju, działający już w 40. krajach Azji, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu, który właśnie zadebiutował w Polsce i w Czechach i rozpoczyna współpracę z Rocket Science. Agencja będzie odpowiadać za działania PR i marektingowe, a także współprace z liderami opinii.

Infinix mobile — oferta

Infinix mobile swoją ofertę firma kieruje głównie to młodszego pokolenia, tzw. generacji Z. W latach 2019-2021 sprzedaż Infinix wzrosła aż o 157 proc., co pozycjonuje markę jako jedną z najszybciej rozwijających się branży telefonii komórkowej.

Cieszymy się z nawiązania współpracy z marką, która odnosi sukcesy na tak wielu rynkach i nieustannie wprowadza w swoich produktach kolejne innowacje — mówi Karolina Krzeska, CEO Rocket Science — Infinix Mobile należy do portfolio jednego z czołowych producentów urządzeń tego typu na świecie, Transsion Holdings, których globalna sprzedaż telefonów w 2021 r. kształtowała się na poziomie 185 mln sztuk. Ta współpraca to również świetna okazja do rozwinięcia przez nas skrzydeł na rynku czeskim.

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

Pieniądze z BNP Paribas prosto na konto? Ta reklama to oszustwoPieniądze z BNP Paribas prosto na konto? Ta reklama to oszustwoMikołaj Frączak

Infinix mobile – jakie urządzenia?

Smartfony Infinix mają unikalny, stylowy design, i najnowocześniejsze funkcje, na których zależy współczesnym młodym odbiorcom — m.in. wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, superszybkie ładowanie czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Firma ogłosiła niedawno wprowadzenie pierwszej na świecie technologii Future Light Painting Leather, dzięki której skórzana oprawa smartfona zmienia kolor pod wpływem światła UV. Z kolei w 2021 roku Infinix zaprezentował swój pierwszy flagowy laptop z serii INBOOK X1, łącząc siły z gigantami takimi jak Microsoft i Intel.

Czym zajmuje się producent?

Założona w 2013 roku firma Infinix zajmuje się tworzeniem najnowocześniejszych technologii i modnie zaprojektowanych urządzeń mobilnych. Hasło marki „THE FUTURE IS NOW” oznacza tworzenie i projektowanie inteligentnych urządzeń specjalnie z myślą o młodych ludziach, którzy chcą się wyróżniać, sięgać dalej i być na co dzień w kontakcie ze światem cyfrowym. W portfolio marki znajdują się zarówno smartfony (na polskim rynku znane są zwłaszcza modele Note i Zero), jak i laptopy.

Infinix mobile – cele

Celem Infinix jest zaspokojenie potrzeb konsumentów związanych z ich stylem życia połączonego z inteligentną technologią cyfrową. Portfolio produktów Infinix dostępne jest obecnie w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Azji — znajdziemy je w ponad 40 krajach na świecie. W latach 2019-2021 sprzedaż Infinix wzrosła aż o 157 proc., co pozycjonuje ją obecnie wśród najszybciej rozwijających się firm w branży telefonii komórkowej. Firma ma w planach wprowadzanie na rynek kolejnych wysokiej jakości urządzeń flagowych, o unikalnym wyglądzie i atrakcyjnych cenach.

Źródło: Infinix mobile

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!