Korzystanie z WhatsApp będzie prostsze

Korzystanie z WhatsApp staje się prostsze dla firm każdej wielkości – informuje na swoim blogu firma WhatsApp. O co dokładnie chodzi?

  • Mikołaj Frączak
  • /
  • 23 maja 2022

Koniec z barierami

Wiele ludzi i firm z całego świata pracuje, korzystając z WhatsApp. Zarówno rodzinne sklepy lokalne, jak i największe korporacje wykorzystują WhatsApp, aby pomagać swoim klientom.

WhatsApp już udowodnił, że swobodny kontakt z bliskimi osobami na odległość jest możliwy – teraz chcemy pomóc wyeliminować bariery dotyczące komunikacji z firmami – zauważa firma. Oznacza to koniec z oczekiwaniem na połączenie z konsultantem, próbami poruszania się po niedziałającej stronie internetowej czy też wysyłaniem wiadomości e-mail bez pewności, że zostaną kiedykolwiek przeczytane.

WhatsApp dla biznesu

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

- Pomogliśmy już milionom firm usprawnić działalność dzięki WhatsApp. Teraz chcemy udostępnić WhatsApp wszystkim tym biznesom, które potrzebują szybkiego, wygodnego i niezawodnego sposobu na komunikowanie się z klientami – wskazuje WhatsApp. Firma udostępni WhatsApp wszystkim firmom i deweloperom dzięki nowemu, opartemu na chmurze interfejsowi API.

Usługi hostingowe

- Zaczynamy oferować bezpłatne, bezpieczne usługi hostingowe w chmurze, świadczone przez firmę Meta – czytamy na blogu. To przełomowy krok, który umożliwia udostępnienie aplikacji WhatsApp firmom z całego świata, niezależnie od ich wielkości. Nowy interfejs API pozwolił nam przyspieszyć rozpoczęcie korzystania z usług z miesięcy do kilku minut.

Cyberprzestępcy podszywają się pod znany bankCyberprzestępcy podszywają się pod znany bankMikołaj Frączak

Dzięki temu firmy i deweloperzy mogą szybko i łatwo uzyskać do nich dostęp, opierać się bezpośrednio na rozwiązaniach WhatsApp, aby spersonalizować korzystanie z aplikacji, oraz szybciej odpowiadać klientom. Dzięki nowym usługom partnerzy nie muszą już korzystać z kosztownych serwerów i mają natychmiastowy dostęp do nowych funkcji. — Aby rozpocząć, firmy mogą zarejestrować się bezpośrednio bądź nawiązać współpracę z jednym z naszych dostawców rozwiązań biznesowych – czytamy w informacji.

Nowe funkcje aplikacji WhatsApp Business

- Przez lata widzieliśmy, jak rozwijają się małe firmy korzystające z WhatsApp. Chcemy je wspierać, udostępniając dodatkowe narzędzia. Spodziewamy się, że część z nich będzie chciała skorzystać z interfejsu API opartego na chmurze, ale wiele innych pozostanie przy aplikacji WhatsApp Business. Dlatego nie zaniedbujemy też tych drugich. Pracujemy nad zaawansowanymi funkcjami, które pomogą im w rozwoju działalności i wzmocnią ich markę w sieci – informuje WhatsApp.

Przykładem takiej funkcji jest możliwość zarządzania czatami przy użyciu nawet 10 urządzeń, co ułatwia obsługę dużej liczby konwersacji. Firma zapewni również nowe łącza WhatsApp typu „kliknij, aby rozpocząć czat”, które pomogą firmom przyciągnąć nowych klientów z różnych kanałów w sieci. Te nowe funkcje będą dostępne opcjonalnie i odpłatnie w aplikacji WhatsApp Business w ramach nowej usługi premium.

Nowe metody wspierania firm nie oznaczają zmiany wartości, którymi kieruje się WA w kwestii komunikacji między osobami i firmami. To użytkownicy decydują, z którymi firmami rozmawiają, a firmy nie mogą kontaktować się z nimi, jeśli nie wysłali oni prośby o kontakt.

Źródło: Blog WhatsApp

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!