T-Mobile: koniec serwisu MiBOA. Zmiany w obsłudze

T-Mobile kończy z dotychczasowym serwisem obsługi klienta MiBOA. Teraz użytkownicy sieci mogą korzystać wyłącznie z rozwiązania „Mój T-Mobile” – poinformował operator. Co się zmienia dla klientów magentowego telekomu?

  • Mikołaj Frączak
  • /
  • 1 grudnia 2022

Koniec MiBOA, „Mój T-Mobile” dla wszystkich

T-Mobile Polska zwraca uwagę, że wraz ze zmianami na rynku usług cyfrowych, dość szybko zmieniają się oczekiwania klientów. W ocenie operatora spółka chce stawiać na komfort użytkowników. Nowy serwis ma zapewniać wygodne zarządzanie np. fakturami, taryfami oraz usługami oferowanymi przez sieć. 

Teraz tylko „Mój T-Mobie”

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

Serwis przeglądarkowy „Mój T-Mobile” został uruchomiony dokładnie rok temu. Klienci mogli jednak korzystać równolegle ze starszego rozwiązania MiBOA. Teraz zostało ono wyłączone. Operator przyznaje, że od początku starano się, by nowe rozwiązanie było wygodne, zgodnie z ideą „wszystkiego w jednym miejscu”. 

Co daje nowy serwis obsługi klienta?

Wśród kluczowych funkcji nowego serwisu można wymienić m.in. zarządzanie kilkoma numerami telefonów, opcję przedłużenia umowy, zmianę taryf itp. Konsumenci mogą także opłacić fakturę, pobrać wykaz połączeń czy sprawdzić datę zakończenia umowy. To jednak niektóre funkcje „zaszyte” w nowym serwisie. 

Obsługa klienta bez rejestracji?

T-Mobile zwraca uwagę, że korzystanie z nowego serwisu nie wiąże się z koniecznością rejestracji. Jak to możliwe? W tym wypadku skopiowano niejako rozwiązanie ze starego rozwiązania MiBOA. Wystarczy zalogować się numerem telefonu, a następnie wpisać kod, który otrzymamy za pośrednictwem wiadomości SMS.

Co ciekawe, serwis przeglądarkowy został zaprojektowany w taki sposób, by był on spójny z aplikacją działającą pod tą samą nazwą. To oznacza, że oba rozwiązania można pochwalić za podobny stopień intuicyjności. 

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!