Wywiad z chatbotem. Agencja Wywiadu wykorzysta technologię od Emplocity
Chatbot od pomoże w rekrutacji do Agencji Wywiadu. Ma być umieszczony na stronie agencji w formie widgetu. Docelowo będzie wspierał komunikację z kandydatami do pracy.
- Mikołaj Frączak
- /
- 10 listopada 2021
Chatbot w służbach specjalnych
Emplocity S.A., firma zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów, planuje wdrożenie kolejnego Chatbota Q&A wspierającego komunikację z kandydatami do pracy, rozszerzając go o moduł testów. Tym razem chatbot odpowie na pytania kandydatów do pracy w Agencji Wywiadu, polskiej służby specjalnej odpowiedzialnej między innymi za wywiad zagraniczny.
Forma bota Q&A to narzędzie skierowane do firm, które w nowoczesny i innowacyjny sposób chcą budować swoją markę jako pożądanego pracodawcy. Chatbot projektowany dla Agencji Wywiadu będzie unikalnym narzędziem, bo stworzonym w ścisłej współpracy i zgodnie z oczekiwaniami Agencji. Wykorzystane w nim zostanie autorskie oprogramowanie — Platforma Emplocity — które umożliwia tworzenie botów dziedzinowych i automatyzację procesów bez konieczności długotrwałych wdrożeń. — Stworzona w ramach Platformy bazę wiedzy zasilimy informacjami rekrutacyjnymi otrzymanymi od Agencji – komentuje Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.
Jak będzie działał chatbot w AW?
Chatbot będzie wspierał kandydatów do pracy w kilku obszarach. Przede wszystkim odpowie na ich pytania dotyczące samego procesu rekrutacji (np. czas trwania rekrutacji, liczba etapów, sposób aplikowania, wymagania formalne) oraz służby i pracy w Agencji Wywiadu (godziny pracy, dress code, atmosfera, etc.). Umożliwi także zaaplikowanie poprzez dedykowany formularz.W obszarze employer branding bot wesprze Agencję w komunikowaniu tego, jakim jest pracodawcą. Opowie o organizacji, przybliżając jej zalety, prezentując wartości i misję, jak również przedstawi różnice pomiędzy pracownikami cywilnymi i oficerami / funkcjonariuszami.
możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODOWyciekły w Twojej firmie dane osobowe
Ostatni obszar, czyli moduł testów, to nowość w ramach Bota Q&A. Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na pierwszy etap rekrutacji do Agencji Wywiadu, w trakcie spotkania rozwiązuje szereg zadań i testów. Chcąc ułatwić kandydatom przygotowanie do tego etapu i obniżyć ich stres związany z testami, Agencja zdecydowała się na udostępnienie w chatbocie krótkiego, próbnego testu wiedzy ogólnej. Rozwiązując taki test, kandydat poznaje przykładowe pytania i dowiaduje się, jakie obszary i zagadnienia powinien powtórzyć przed spotkaniem rekrutacyjnym.
Chatbot gotowy do działania
Chatbot zostanie zamieszczony na stronie www Agencji Wywiadu w formie wygodnego widgetu. Jego najważniejszą zaletą, wynikającą z rozumienia i przetwarzania przez bota języka naturalnego (NLP), będzie pełna dostępność dla kandydatów, którzy poprzez zwykłą rozmowę w oknie chatu, przypominającą rozmowę z drugim człowiekiem, będą mogli poznać lepiej AW i uzyskać odpowiedzi na ważne dla nich kwestie i to 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu.
Obsługa bota przez kandydata nie wymaga żadnego przeszkolenia ani instalowania oprogramowania. Do rozmowy z nim wystarczy komputer lub smartfon z dostępem do internetu. Po stronie klienta obsługa narzędzia również nie jest wymagająca. Pracownicy Agencji Wywiadu otrzymają od Emplocity Panel Administracyjny, w ramach którego będą mogli zarządzać bazą wiedzy chatbota i aktualizować próbkę testów oraz zbierać pytania kandydatów, które nie zostały wcześniej przewidziane i opracowane w bazie.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco
z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu
ponownie!
Jeżeli
podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach
społecznościowych.
Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?