643 streamerów zaangażowało się w pomoc Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Pasja do gier może być czymś więcej. Czego dowodem jest zaangażowanie 643 streamerów na Twitchu w pomoc podopiecznym Powiślańskiej Fundacji Społecznej wspieranej przez Plej i inStreamly.

  • Redakcja politykabezpieczenstwa.pl
  • /
  • 11 lipca 2023

Wakacyjnysurvival – jak pomóc dzieciom z Powiśla?

Dzieci z warszawskiego Powiśla nabywają w domu umiejętności, których nie mająich rówieśnicy. Wiedzą, jak kamuflować ubóstwo, zastygać w bezruchu ze strachuprzed agresją, czy radzić sobie z alkoholizmem dorosłych. 

Polska przekazuje Starlink na UkrainęPolska przekazuje Starlink na UkrainęMikołaj Frączak

Jednak codzienność dziecka nie powinna być niczym gra survivalowa. Wakacje toczas na beztroskę. Dlatego Powiślańska Fundacja Społeczna ruszyła ze zbiórką naobozy letnie dla swoich podopiecznych. 

Cel? 5000 złotych. Fundację i jej podopiecznych można wesprzeć poprzez zbiórkęna stronie pfs.pl/pl/obozy

– Od początkuistnienia Powiślańskiej Fundacji Społecznej, czyli ponad 30 lat, co rokuorganizujemy obozy letnie dla naszych podopiecznych. Dla wielu dzieci to jedynaokazja, żeby wyjechać latem z miasta. Jest to też czas, w którym odrywają sięod szarej codzienności, otrzymują wsparcie psychologiczne i wreszcie nie czująsię gorsze od rówieśników. Obserwując przez lata, jak te wyjazdy są ważne dladzieci i jak wiele im dają, jesteśmy zdeterminowani, by kontynuować tę pracę,mimo rosnących w zastraszającym tempie kosztów. Dlatego zdecydowaliśmy siępoprosić o pomoc, otwierając zbiórkę. Jesteśmy niezwykle wdzięczni niezawodnemuPlej za przygotowanie kreacji, inStreamly za zaangażowanie i streamerom orazśrodowisku gamingowemu za tak innowacyjne wsparcie. Wierzymy, że pomagać możnana wiele sposobów i cieszymy się, że informacje o naszych dzieciach i ichpotrzebach dotarły do tylu osób – mówi Anna Gierałtowska, prezeska fundacji.

Streamerzy angażują się w pomoc przez interaktywną kampanię

Powiślańska Fundacja Społeczna we współpracy z Plej oraz inStreamly zaczęłapromować zbiórkę także poprzez streamerów. Do jej uruchomienia organizacjewykorzystały technologię Poll Mechanism, pozwalającą na żywo wyświetlaćinteraktywne komunikaty.

– Z Powiślańską Fundacją Społeczną współpracujemyjuż od 2017 r. i chętnie wspieramy jej podopiecznych. W przeszłości mieliśmyjuż podobne kampanie, np. „Mam tylko 1% szans na zostanie strażakiem”, gdziezachęcaliśmy do przekazania 1% podatku na fundację i wskazywaliśmy, że bezpomocy dzieci z dysfunkcyjnych, marginalizowanych rodzin mogą mieć minimalneszanse na normalne życie. Tym razem spróbowaliśmy nowego kanału komunikacyjnego– Twitcha i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Zaangażowanie streamerów iliczba wyświetleń przerosły nasze oczekiwania – mówi Damian Jemioło,PR&Marketing manager w Plej.

W trakcie streamu widzom (i samemu twórcy) wyświetla się komunikat, w którymmogą głosować na postacie reprezentujące podopiecznych fundacji, a następnieotrzymują misję, np. zapewnienia śpiwora 10-letniej Ani na letni obóz. Zapomocą głosowania na czacie widzowie interaktywnie sterują historią Ani.

– Społecznośćstreamerów kolejny raz udowodnia swoją wielką moc, chętnie dołączając dokampanii promującej zbiórkę prowadzoną przez Powiślańską Fundację Społeczną narzecz potrzebujących dzieci. Cieszymy się, że jako inStreamly możemy aktywniewspierać takie akcje. Tę dodatkowo wyróżnia jej interaktywny charakter, któryspodobał się widowni. Animowana kreacja wyświetlana przez streamerów ma kilkaróżnych scenariuszy. O tym, jak potoczą się losy bohaterów – Ani, Bartusia iZosi – decyduje widownia streamerów poprzez głosowanie na czacie. Takierozwiązanie pozytywnie wpływa na zaangażowanie widzów transmisji live – mówiWiktoria Wójcik, co-founderka i CMO inStreamly.

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

Wszystko to ma na celu zwrócenie uwagi na problem, z jakim borykają się dziecii zwrócenie uwagi odbiorców streamera na zbiórkę charytatywną.

643streamerów zaangażowało się w pomoc

Kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej,pojawiła się w transmisjach 643 streamerów i osiągnęła łącznie prawie 770 tys.wyświetleń. 

Mapy Google pokażą trasy najbardziej przyjazne środowiskuMapy Google pokażą trasy najbardziej przyjazne środowiskuMichał Górecki

Interaktywne komunikaty podczas swoich transmisji wyświetlał też m.in. 6. największy polskistreamer na Twitchu – Rybson, a także inni czołowi polscy twórcy, jak Arquel, Navcia i Diables. Kampania potrwa do 23 lipca 2023 r.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!