Nowa funkcja aplikacji PKP

PKP Intercity umożliwia teraz zakup biletów międzynarodowych w aplikacji, ułatwiając podróżowanie do Czech, Słowacji, Węgier, Austrii i Niemiec.

  • Damian Jemioło
  • /
  • 28 lipca 2023

PKP z nową funkcją w aplikacji

PKP Intercity poszerza swoje możliwości w aplikacji, wprowadzając nową funkcję umożliwiającą zakup biletów międzynarodowych. Dotychczas zakup biletów na połączenia międzynarodowe był dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Jednak teraz, dzięki wprowadzeniu graficznej rezerwacji miejsc oraz obsługi Apple Pay, oferta została rozszerzona. Dotychczas płatności w aplikacji odbywały się tylko za pośrednictwem BLIKA. 

"Sprawny peron" — nowa aplikacja PKP"Sprawny peron" — nowa aplikacja PKPJoanna Gościńska

W aplikacji można teraz zakupić bilety SuperPromo International na kierunki oferowane przez przewoźnika, takie jak Czechy, Słowacja, Węgry, Austria i Niemcy. Ponadto dostępne są bilety IRT dla dorosłych i dzieci do Niemiec i Litwy, a także bilety na pociągi nocne do Austrii. 

Również bilety eNRT, czyli bilety w komunikacji międzynarodowej według taryfy NRT połączone z rezerwacją miejsca, są dostępne do lub z Austrii, Czech i Słowacji, dla różnych grup wiekowych.

Na razie jednak nie jest możliwy zakup biletów do Węgier, to ze względu na niedostosowanie technologiczne tamtejszych spółek kolejowych.

Bilety również dla osób z pupilami

PKP Intercity zadbało również o osoby podróżujące z psami lub rowerami. Bilety eNRT są obecnie objęte możliwością zwrotu i wymiany jedynie za pośrednictwem reklamacji, ale w przyszłości planowane jest wprowadzenie bezpośredniej opcji dokonywania zwrotów i wymian.

Kolej stawia na szkolenia online. Akademia Bezpieczeństwa Kolejowego z nową platformąKolej stawia na szkolenia online. Akademia Bezpieczeństwa Kolejowego z nową platformąMikołaj Frączak

Zmiany wprowadzane przez wiceprezesa Tomasza Gontarza i jego zespół budzą nadzieję na poprawę aplikacji PKP Intercity. Choć nie wiadomo, jak aplikacja dalej będzie się rozwijać. 

Dotychczas aplikacja PKP została pobrana ponad 650 tys. razy. A jak podaje przewoźnik – na początku 2023 r. sprzedano już ponad milion biletów za jej pośrednictwem. Wiceprezes Gontarz twierdzi, że aplikacja będzie stale rozwijana, bo PKP widzi w niej przyszłość i odnotowuje sukcesy.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!