Narzędzie BaseLinker. Co to jest i jak działa

Każda osoba posiadająca własną działalność gospodarczą prędzej czy później zacznie zadawać sobie pytanie o to, jakie elementy prowadzenia biznesu można by uprościć, zautomatyzować. Zwykle to wtedy po raz pierwszy stykamy się z BaseLinkerem. Co go wyróżnia?

  • Iga Gradzka
  • /
  • 4 maja 2021

Automatyzacja procesów w firmie — jak się do tego zabrać?

W każdym przedsiębiorstwie można jakieś procesy usprawnić. Jeśli nasza działalność bazuje na masowej sprzedaży online, a ilość produktów, jakie wysyłamy do klientów, jest liczona w dziesiątkach czy setkach, to dość szybko odczujemy problemy związane z tym, by samodzielnie informować takie osoby o tym, że paczka o określonym numerze została już nadana.

Zwiększa to też ryzyko błędu. Wystarczy, że niechcący wkleimy niewłaściwej osobie zły numer paczki lub też po prostu źle skopiujemy adres e-mail, w efekcie czego nasz kontrahent nie będzie wiedzieć nic o losach swojego zamówienia.

Właśnie w tym miejscu po raz pierwszy pojawia się BaseLinker. Co do zasady jest to narzędzie, które automatyzuje wybrane grupy procesów w działalności gospodarczej. Po wprowadzeniu danych klientów do odpowiedniego oprogramowania będzie ono samodzielnie informować ich o kolejnych etapach wysyłki zamówienia.

To ogromne ułatwienie dla wszystkich stron transakcji. Firma nie musi samodzielnie wypełniać tych informacji, dzięki czemu zaoszczędzane jest mnóstwo czasu. Klienci są zaś informowani niemal w czasie rzeczywistym, dzięki czemu nie mogą narzekać na to, że firma nie dzieli się z nimi informacjami o statusie zamówienia.

Kiedy BaseLinker sprawdzi się w firmie?

Jeśli wybierzemy odpowiednią platformę, to zautomatyzujemy niemal cały proces sprzedaży. Oprogramowanie pozwala na przykład na automatyczne wystawianie aukcji na najpopularniejszych portalach. Co więcej, BaseLinker pozwala też na śledzenie informacji o płatnościach, wliczając w to automatyzację wysyłki faktur. To kolejne ułatwienie, które doceni wiele osób.

Wreszcie, dobre aplikacje tego typu pozwalają nawet na zdalne zarządzanie zleceniami wysyłki przesyłek. Narzędzia tego typu współpracują z sieciami kurierskimi działającymi w Polsce, a także pozwalają na dynamiczny wybór oferty na przykład pod kątem ceny lub czasu dostawy.

Dzięki temu przedsiębiorca nie dość, że nada paczkę w trybie ekspresowym, to jeszcze nie będzie musiał martwić się tym, że BaseLinker kierował się tylko czasem doręczenia, co mogłoby skutkować wysokimi cenami. Bez wątpienia warto zwrócić uwagę także na tę opcję.

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

BaseLinker a współpraca ze wtyczkami do własnych platform sprzedażowych

Dobre aplikacje potrafią integrować się nie tylko z popularnymi portalami aukcyjnymi, ale też z systemami CMS, które pomagają w prowadzeniu własnego e-sklepu. W tym gronie można wskazać na przykład na wtyczkę WooCommerce czy PrestaShop.

Praktyka wielu firm pokazuje, że automatyzacja procesów sprzedaży to nie tylko oszczędność czasu, ale i pieniędzy oraz zasobów ludzkich w firmie. Skoro nad wszystkim czuwa profesjonalne oprogramowanie, to tak samo my, jak i inni pracownicy firmy, możemy poświęcić swój czas na wiele innych konstruktywnych zajęć.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!