Wirtualna Centrala - tania i łatwa w obsłudze infolinia dla firm

W czasach, kiedy słowo “inflacja” odmieniane jest przez przedsiębiorców przez wszystkie przypadki nie sposób myśleć o optymalizacji kosztów firmowych. Zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa niedawno mierzyły się z wyzwaniem przekierowania pracowników na pracę zdalną z powodu pandemii, a teraz doszły problemy związane ze wzrostem cen mediów, surowców, usług, itd.

  • Redakcja politykabezpieczenstwa.pl
  • /
  • 26 stycznia 2023

Każdy, postawiony w takiej sytuacji przedsiębiorca w pierwszej kolejności będzie starał się zoptymalizować koszty swojego przedsiębiorstwa i zapewnić bezpieczeństwo utrzymania swoich pracowników. Pandemia COVID-19 mimo ogromnej skali zniszczeń nauczyła nas czegoś niezwykle ważnego — przeniesienia pracy do Internetu. Wielu firmom przyjęcie nowego systemu wyszło na dobre, bo poza zadowoleniem pracownika (z uwagi na oszczędność pieniędzy i czasu przeznaczonego na codzienne dojazdy do pracy), są jeszcze pozytywne skutki dla firmowego budżetu. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnych rozwiązań obsługowych, jak Wirtualne Centrale firmy przestały narażać się na wysokie koszty za zabezpieczanie serwerów, leasingi zaawansowanych sprzętów, pracę techników i pracowników biura obsługi klienta.

Wirtualna Centrala — co to jest i jak działa?

Wirtualna Centrala jest inteligentnym systemem do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących z szerokim pakietem przydatnych funkcjonalności do obsługi klienta i zarządzania pracownikami infoliniii. Funkcje Wirtualnej Centrali dobiera się indywidualnie pod konkretne potrzeby firmy. Co ważne, Centralę w chmurze, jak i jej funkcje i ustawienia można dowolnie modyfikować, co daje wiele możliwości rozwojowych.

Wirtualna Centrala jest narzędziem, który w dzisiejszych czasach zastępuje w 100% tradycyjną infolinię czy nawet najbardziej rozbudowane i zaawansowane technologicznie call center. To system, który pracuje w chmurze i każdy zalogowany pracownik może na niej pracować bez konieczności pojawiania się w biurze. Do obsługi Centrali wystarczy tylko telefon lub laptop i dostęp do Internetu. Co ciekawe, pracownicy po odpowiedniej konfiguracji mogą wykonywać połączenia ze swoich prywatnych urządzeń, więc na pierwszy rzut oka mamy do czynienia z ograniczeniem kosztów firmowych do minimum.

Wirtualna Centrala może też działać w oparciu o technologię VoIP, co daje jej większą niezależność i możliwość wykonywania połączeń internetowych o najwyższej jakości za o wiele mniejsze pieniądze, a co ważne — całkowicie bezkosztowo w ramach jednej sieci. Technologia VoIP do niedawna była tylko głosem przyszłości, a cieszy się teraz coraz większym zainteresowaniem wśród prężnie rozwijających się firm.

Więcej informacji zarówno o Wirtualnej Centrali, jak i o technologii VoIP znajdziesz tutaj.

Komu potrzebna jest Wirtualna Centrala?

Każda, nawet najmniejsza firma obsługuje klientów. W przypadku jednoosobowych działalności, które zatrudniają do kilku osób system Wirtualnej Centrali będzie bardziej opłacalny, niż płacenie faktur za np. 3 abonamenty komórkowe swoich pracowników. Co ważne, jeżeli w małej firmie pracownicy (z uwagi na złudne oszczędności) korzystają ze zwykłych planów taryfowych bez podstawowych funkcji obsługowych (niezwykle ważnych z punktu widzenia biznesu) firma naraża się na nieporozumienia ze swoimi klientami i brakiem kontroli nad pracą swoich pracowników.

Wyciekły w Twojej firmie dane osobowe

możemy Ci pomóc w analizie i zgłoszeniu do UODO

Firmy, które postawiły na wdrożenie Wirtualnej Centrali nie dość, że zaoszczędziły ogromne pieniądze, które do tej pory przyszło im płacić za usługi abonamentowe w największych sieciach komórkowych, to zyskały profesjonalny wizerunek, poprawiły jakość obsługi klienta i zdobyły zadowolenie wśród swoich pracowników — dla niektórych możliwość pracy z domu to niezwykły komfort.

Czy Wirtualna Centrala jest bezpieczna?

Nie ma obecnie bardziej bezpiecznego systemu do obsługi połączeń od Wirtualnej Centrali. Firmy, które miały do czynienia z tradycyjnymi systemami call center doskonale wiedzą, że serwer potrafi się zepsuć dlatego gromadzenie danych wewnątrz firmy jest dość ryzykowne.

Sercem każdej Wirtualnej Centrali jest chmura, o której bezpieczeństwo dba dostawca usługi. Telestrada S.A. jako jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej gwarantuje najwyższą jakość systemów z gwarancją bezpieczeństwa dostarczanych usług. Poza ochroną danych Wirtualna Centrala jako narzędzie posiada kilka poziomów dostępności dla administratora, managera czy pracownika infolinii. Tego rodzaju zabezpieczenia chronią system przed ewentualnym udostępnianiem danych wrażliwych osobom nieupoważnionym.

Jakiego operatora wybrać i ile kosztuje Wirtualna Centrala?

Jeżeli zastanawiasz się nad wdrożeniem systemu chmurowego do obsługi połączeń w swojej firmie to postaw na Wirtualną Centralę od operatora, który specjalizuje się w tego rodzaju rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ma dobrą renomę i wieloletnie doświadczenie.

Telestrada S.A. od wielu lat jest pionierem na rynku telekomunikacyjnym dla biznesu. Z jej usług korzystają największe placówki medyczne w kraju, jak i instytucje państwowe. Jeżeli kojarzysz największą infolinię medyczną 989 dedykowaną szczepieniom na COVID-19, to warto wiedzieć, że wykonawcą technologicznym na zlecenie NFZ jest właśnie Telestrada S.A.

Ponad 5 tys. firm z całej Polski zaufało specjalistom z Telestrada S.A. i wszyscy cenią sobie zarówno jakość obsługi, dostępność techników oraz ogromną wiedzę zdobytą doświadczeniem. Operator stawia na zadowolenie klienta i profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiednich usług dla danej firmy. Tu nikt nie namówi cię do zakupu usługi lub funkcji, której nie potrzebujesz. Po rzetelnym i konkretnym wywiadzie specjaliści przygotowują bezpłatny projekt testowy.

Ile kosztuje Wirtualna Centrala w Telestrada S.A.? Po pierwsze, wersja demo jest całkowicie darmowa. Przez 30 dni firma ma możliwość testowania wszystkich dostępnych funkcji bez limitu. Pakiety abonamentów zaczynają się już od 49,00 zł netto + VAT/mies., ale żeby dobrać jak najlepszy i najbardziej korzystny pakiet dla swojej firmy warto umówić się bezpłatną konsultację z doradcą.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami za zakresu bezpieczeństwa, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych.

Potrzebujesz wsparcia lub szukasz rozwiązań w zakresie zagadnienia, o którym mowa w artykule?

Najnowsze tematy

WSPÓŁPRACA

Blogi tematyczne

Prawo konsumenckie 2021
Blog prawa e-commerce
Prawo konsumenckie
Security Magazine
Poradnik: wszystko o zgodzie RODO i obowiązkach informacyjnych RODO
Kliknij aby wrócić do strony głównej

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych artykułach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!