nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Czy sprzedawca może nie przyjąć towaru w ramach zwrotu

Autor: Rafał Stępniewski Data: 20 października 2017

Zwrot towaru w sklepie internetowym – ta kwestia bardzo często budzi bardzo dużo wątpliwości i nie wszystkie aspekty tego zagadnienia mogą być jasne. Problem może sprawiać np. pytanie o to, jakich towarów właściciel sklepu może nie przyjąć w ramach zwrotu. O tym piszemy w artykule, który znaleźć można na blogu Rzetelny Regulamin.

W przypadku zakupów on-line klient ma zawsze 14 dni na odstąpienie od umowy (zawartej na odległość), bez konieczności podawania powodu. Uprawnia go do tego zapis znajdujący się w ustawie o prawach konsumenta. Czy oznacza to jednak, że klient może zwrócić każdy towar, który kupił w eSklepie?

Niestety – dla klienta – odpowiedź jest przecząca. We wspomnianej ustawie o prawach konsumenta wymienione są rodzaje produktów (i nie tylko), których właściciel sklepu internetowego nie musi przyjmować w ramach zwrotu. Jakie to produkty? Odpowiedź na to pytanie znaleźć można w artykule, który znajduje się na stronach bloga Rzetelny Regulamin.

Jeżeli ar­ty­kuł przydał Ci się, udostępnij go in­nym. Pomóż nam dzielić się wiedzą. Dzięki po­niż­szym przy­ci­skom zaj­mie ci to chwilę.


Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na LinkedIn